The Imaginarium of Doctor Parnassus 7.0/10

Türkçe DublajTür : Fantastik, Macera Gösterim : 2 Nisan 2010 Imdb : 7.0 Yapım : 2009

Yönetmen :

Senaryo : ,

Oyuncular : , ,

Orijinal İsim :

The Imaginarium of Doctor Parnassus 7.0/10

Günümüzde geçen öyküde, gezgin bir tiyatro kumpanyasını idare eden 1.000 yaşındaki Doctor Parnassus, seyircilerine sihirli bir ayna vasıtasıyla gerçeğin ötesine gitme şansını sunmakta ve şeytan ile yaptığı anlaşma sayesinde başkalarının hayal gücünü yönlendirebilmektedir. Ancak artık şeytanın bu anlaşmadan kendine düşen payı tahsil etme zamanı gelmiştir.

Fragman

26 Mart 2012

İzlenme : 109.328

Yorum : 46

Sonra İzleFavorilere Ekle

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

sarkbey
26 Mart 2012

seyrediyorum yorum yapacam ….

şastttttt
26 Mart 2012

pek sevmedim ama idare eder.

yakup
26 Mart 2012

vallh fılmın yarısını ızlıyemedım hemen kapandı o yuzden yorum yapamıcam ama guzel bır fılme benzıyor adamı adadm bıle edıcek emınım gınede tşkr admın harıka iş cıkarmısın

yunus
26 Mart 2012

süper:)

serhat
26 Mart 2012

William, babası amansız bir hastalık sebebiyle ölümün doruğunda olduğu için, evine geri dönmek zorundadır. Babasını yakından tanımak amacıyla, renkli bir karakteri olan adamın gençliğinde geçirdiklerine dair hikayeler toplamaya başlar.
Babasının, gençliğinde sosyal bir satıcıyken yaşadıkları bir bulmacanın parçaları gibi yerine oturacak ve anlaşılması gayet kuvvet gerektiren adamın hayatının en öyküsü yönüyle zaferleri ve zaaflarıyla ortaya çıkaracaktır… Bu yorum buyuk balık filminin. buraya neden yazdım derseniz yeni film taze izleyiciler .maillerimizi satmayın yaşım genc viagra lazım olmuyor..ama sayenizde 50 çeşit mail aliyorum.

samet
26 Mart 2012

hiç güzel değil vakit kaybı

necip
26 Mart 2012

fantastik film seviyosanız sevebilirsiniz

doganat
26 Mart 2012

arkadaslar bastan sona izledim kesnlikle izlemeyin sacma sapan konu yok o kadar film izledim bu kadar berbat bisi görmedim cok samimiyim bu yaziyi okuyupta izlemekte israr edenler nolur yorum yapsin

efe
26 Mart 2012

illuminati ve mason örgütlerinin reklamını yapıyor

poyraz
26 Mart 2012

berbat ötesi john depp var dıe ızledım bı sahnesınde rol almış . film gercektende berbat izlencek gıbı deil

Berk
26 Mart 2012

illuminati iş başında filmin başında simgeye dikkat ederseniz görürsünüz.Film fantastik güzele benziyor izleyelim.

realaslan71
27 Mart 2012

ya birisi ALLAH aşkına şu serhat kullanıcısının ne demek istediğini türkçeye çevirebilir mi? bişey anladıysam japon olayım 🙁

ömer ŞEN
27 Mart 2012

çok saçma

faruk
27 Mart 2012

saçma ama izlenebilir.

berat
27 Mart 2012

afişe aldanıp izlemeyin beş para etmez

[email protected]
27 Mart 2012

BÜYÜK İŞKENCE İZLEMEYİN….

dr.sertac
27 Mart 2012

çok film izledim ama en kötüsü ve iğrenç olanı buydu.. zaman kaybı

GT aykUt-
27 Mart 2012

idare eder

sam
27 Mart 2012

vakti olan seyetsin

Ts 61
27 Mart 2012

değişik güzel bi film izlene bilir

musty
27 Mart 2012

öyle bi filmden böyle bi son … owh shet . tam bi zaman kaybı =/

filmci
27 Mart 2012

berbat ötesi bir film sakın derim..!

mustafa
27 Mart 2012

şu filme verdikleri puan saçmalığın daniskası boşu boşuna milletin vaktini alıyorlar

selim
27 Mart 2012

çok sıkıcı boşa vakit

yunus gökdemir
27 Mart 2012

boş zamanda izlenebilir…

sevimsiz
27 Mart 2012

zaman kaybı gerçekten iki parça görsellik koymuşlar film diye yapmışlar boşa zaman harcamayın bu filme..

yunus
27 Mart 2012

Fantastik film adına bu bir hakaret..tamamen zaman kaybı..

Bahtiyar
27 Mart 2012

eh şöyle böyle 🙂

ömer
27 Mart 2012

da izlemedim izlicem yorum larınızı okudum waz geçtim izlemekten ben önce yoruma bakıyorum sora izliyorum güzel yorum warsa izlyorum kötü yorum warsa çoğunlukta izlemiyorum bence sizde öyle yapın zamanınız boşa gitmesin yorum yapanlara teşekkürler:))

nogay
27 Mart 2012

beş para etmez bir film…

UMUT ÖNCÜ
28 Mart 2012

SAÇMA SAPAN BİR FİLM İZLENMEYE DEĞMEZ BOŞA ZAMAN KAYBI KISACASI

sedat
28 Mart 2012

sakın izlemeyin berbat bir film direk imdb ye girip 1 puan verdim nasıl 7 almış anlamıyorum. berbat ötesi bir film. izlemeyin diyosam izlemeyin sora pişman olursunuz.

drama
28 Mart 2012

ya hayatımda izlediğim en sacma filmdi konusu belli olmayan sonunun anlamsız bitmesi ya tamamen alakasız bir film. kesinlikle zaman kaybı diye bilirim..

fatih
28 Mart 2012

yarısında kapattımmm….

Eren
28 Mart 2012

Bu filmi ceken Mason mezhebi arkadaşlar izlemeyin türk düşmanı bu serefsizler…

Anonim
28 Mart 2012

çok hoş…. fantastik film sevenlere güzel bir seçenek 🙂 tavsiye ederim iyi seyirler 🙂

hanibal37
29 Mart 2012

her karesinde illüminati,siyonizm kokuyor…:S

hanibal37
29 Mart 2012

bu arada sertap ereneri eurovizyonda birinci yapan neyse bu filmin 7.00 almasına sebepde odur…

AliBey
30 Mart 2012

ömrümde izlediğim en berbat filmlerden biri. İzlemeyin gerçekten zaman kaybından başka birşey değil

mıstık
31 Mart 2012

tiyatro formunda bir film akıcı değil ama oyuncular çok kaliteli

tufan
31 Mart 2012

güzel fılım süper saçma ekşi fılmlerınden ve bılım kurg fılımlerınden guzel ızlenır

yağmur
02 Nisan 2012

harika bir film..

gizem
09 Nisan 2012

ya Allah aşkına siz ne kadar detaycısınız be! banane illuminati siyonizm kokuyosa ! Türkiye adına eurovision a siyonist katılıyosa Türklükten vazgeçcek misiniz ya ? biraz yüzeysel olun keyif aldınız mı almadınız mı görüntü nasıl ses nasıl sürükleyici mi bunlara yorum yapın.ben bu filmi ilk çıktığında izlemiştim tekrar sayfada görünce çok sevindim.fantastik severler için mükemmel bi film.yorumlara aldanıp izlememezlik yapmayın.admin değerli bulup koyduysa öyledir.bu sitede olumsuz yorum yapılacak hiç bir film yok.bu da diğerleri gibi on numara !

Films Editör
15 Nisan 2012

Arkadaşlar film güzel,vaktiniz varsa izleyebilirsiniz…Sorunda yoktur filmde ses görüntü kayması felan.

melike
07 Haziran 2012

video’nun play tuşuna basıyorum açılmıyor !

asd
29 Ağustos 2012

çalışmıyor

Yukarı Çık