Tekken 4.9/10

Türkçe DublajTür : Aksiyon, Bilim Kurgu, Fantastik, Müzikal Gösterim : 20 Mart 2009 Imdb : 4.9 Yapım : 2010

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , ,

Orijinal İsim :

Tekken 4.9/10

Süper güçlere sahip olduğunu keşfeden bir gençle, ondan bu gücü almak isteyen seçkin dövüşçülerin arasında geçen bol aksiyonlu bir macera.

Fragman

16 Mart 2012

İzlenme : 86.097

Yorum : 42

Sonra İzleFavorilere Ekle

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Anonim
16 Mart 2012

ilk yorum benden

Furkan
16 Mart 2012

ilk yorum benden asdfgh güzel film tv dede izlemiştim doyamadım burdada izliyorum o.o

ümit
16 Mart 2012

ilkj yorum bnden daha izlemedim ama konuyu biliyorum küçüklüğüm bunun oyunlarıyla geçti

hakan
16 Mart 2012

İnşallah Güzel Bir Filmdir. Tamamen Kapak Fotoğrafını Beğendiğim İçin İzliyorum.. 🙂

AlicanKALİ
16 Mart 2012

Gayet Guzel Bir Film Imdb Hakkını Vermemiş Bu FİLMİN Atari Salonlarında Çocuklugumuzda Oynardık Bu Filmi Oyun Diye ama Şimdi Filmide Oyunu kadar ÇOK GUZEL

Murad S.
16 Mart 2012

DAha önceden izlediğim ve gerçekten beğendiğim bi film…
filmin sürükleyiciliği sizi 2. plan kurgularını takip etmeye bile imkan vermiyor.
Aksiyon severlerin sıkılmadan izleyeceğini düşündüğüm bir film.

POPCORN
17 Mart 2012

Film GÜZEL yalnız kadroda eksikler var tekken2de paul king vs. katılınca daha güzel bişey çıkacaktır ortaya.

Anonim
17 Mart 2012

süperrrrrrrr

Serdar Seyit
18 Mart 2012

Film eksik orda adamlar var tüeyolar orda bitiyor film eksiik yani

merakli
18 Mart 2012

2010 yapımı bir film nasıl olur da 2009 da gösterime girer :D:D:D

Ümit
18 Mart 2012

Filmin fragmanında King’i göremedim. Eğer filmde King yoksa gerçekten çok üzülürüm. Yosimoto’yu bile koymuşlar filme ama King yok. King olmadan tadı çıkmaz ki ya :))

doguhan
18 Mart 2012

saçma salak bir film işte

Tekken
18 Mart 2012

tekken kadar güzel film bence yoktur ama olablr arena gibi çok güzel filmlerde var.

naim
18 Mart 2012

gerçekten filim harika 10 uzerinden 8 izlmeye deyer bir filim kesinlikle izleyin

Paul Phoenix
19 Mart 2012

Heihachi’yi iyilik meleği gibi göstermişler filmde.Oyununun hikayesine göre hayvanın önde gidenidir kendisi,filmdeki çakma Heihachi inanmayın =)

eren07
19 Mart 2012

bence guzel film keyifli sonuna kadar heyecenla izledim
tavsiye ederim

KRAL
20 Mart 2012

COK COK MUKEMEL BIR FILIM

spider
20 Mart 2012

hiç düzel değil

ilker
20 Mart 2012

SÜPER BİR FİLİM

usta
21 Mart 2012

güzel bir aksiyon filmi,izlemeye değer.

ümit lastikjii
21 Mart 2012

cok güzel keske beside öyle yetistirecek birileri olsaydı helar olsun siiiiiiii yeee

ümit lastikjii
21 Mart 2012

gercekten cok güzel helar olsun hilmi cevilenlere

ümit lastikjii
21 Mart 2012

gelcekten cok güzel bir hilim herkes islesin

yusuf
21 Mart 2012

süperdi harika muhteşem edyy gurdo oyunda güzel dövüşüyo ama filmde kötü dövüşüyo

melih
23 Mart 2012

Güzele benziyor

asfg
24 Mart 2012

hayırdır ya ?

seçkin
25 Mart 2012

Daha İyi Olabilirdi …Yinede GÜZEL…

hoodwoody
29 Mart 2012

bu kadar süper bişey görmedimya

emocan
30 Mart 2012

harika ve güzel bir film arkadaşlar herkese izlemeyi tavsiye ederim

Anonim
31 Mart 2012

ilk yorum

atdatutsun
01 Nisan 2012

güzelmiş..

Serdar
04 Nisan 2012

daha iyi olabilirdi tekken e yakışmamış bence

recep
06 Nisan 2012

süperrrrrrr:)

inus
02 Mayıs 2012

cok guzel en guzeli ise “JIN KAZAMA”nin babasini bulub onu oldurmemesi!!!

6T1S
13 Mayıs 2012

güzel filmdir 🙂

mmmm
11 Haziran 2012

beklediğimin çok çok altında bir film
tekken gibi bir film çok daha güzel yapılır diye beklentisi vardı

can
15 Haziran 2012

iyi bir film zaman kaydı deyil en azından 10 üzerinden bence 4

fatih
19 Haziran 2012

guzel izlemeye deger tek kelimeyle

alpr
08 Eylül 2012

film guzel

hasan
01 Aralık 2012

çok kötü

aydın yılmaz
20 Aralık 2012

güzel flimdi

osmn
10 Mart 2016

cok guzell

Yukarı Çık