Şanslı Logan

Logan Lucky - La estafa de los Logan
FHD Moly MailRu FHD Moly MailRu

Film Hakkında
4 sene önce eklendi
Şanslı Logan
96.821 izlenme
IMDb: 7.1
Jimmy Logan, erkek kardeşi Clyde ve kuaför kız kardeşi Mellie ile kapsamlı bir soygun için plan yapar. Jimmy, paranın yeraltı nakit yönetim sistemine girmesine yardımcı olmak için, yıkım uzmanı Joe Bang'i işe alır. Grup Charlotte Motor Speedway'deki efsanevi Coca-Cola 600 yarışını hedef alır. Amaç büyük NASCAR yarışında başarılı bir soygun yapabilmektir. Logan ailesi soygun planları üzerinde ilerlerken, acımasız bir FBI ajanının davayı soruşturmaya başlamasıyla son bir engelle karşılaşırlar. Not: 2 Ödül ve 3 Adaylık. Müzik:David Holmes
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Ülke:
Yorumlar 20 Yorum
  • HocaBrandoMisafir

    gayet iyi bir film soderbergh yapıtı yani oceans serisinin devamı gibi tebrikler admin….


    0

    0
  • ElestirelKayıtlı Üye

    Benim için hiç heyecanlı değildi çok basite alınmış ve sonunda hafif ayrıntıları göstererek toparlanmaya çalışılmış Prison Break’in bütün sezonlarını izleyince bu tür filmler aşırı saçma geliyor biraz emek verip işin içine heyecan katsalarmış bir şeye benzermiş bu arada oyunculukta kötüydü bana göre İMDB 5.6/10
    Bu arada Admin filmlerde sürekli yükleme hatası oluyor ve 2 3 saniye yeniden yükleniyor tamam devam ediyor kapanmıyor ama bunu sürekli yapınca filmden kopuyor insan yeni alternatifler yüklenirse en azından onlardan izlenir bozuk olduğu takdirde şimdiden teşekkürler.


    0

    0
  • Sinan UyanıkMisafir

    Bence çok iyiydi. Channing tatum filmi yine awesome şaşırmamak gerek 🙂


    0

    0
  • NAVAHOMisafir

    kesinlikle izleyin çok sürükleyici ve çok ince esprpileri olan bir film… 7.2 yi fazlasıyla hak ediyor.


    0

    0
  • TarkunMisafir

    elestirel diye biri ”prison break in bütün bölümlerini izleyen biri olarak”… demiş ve filmi onla kıyaslayıp beğenmemiş, bende prison da daha 2. sezonda bilmem kaçıncı bölümde bunları kovalayan fbi ajanının da bunlarla beraber kaçmaya başladığını görünce h…..ktir lan diye diziyi bırakan biri olarak inadına seyredicem bu eleştirdiğine göre kesin iyidir…
    ..daha doğrusu zaten soğumuştum diziden 1-2 bölüm sonra bakmıştım fbı ajanı da katılmış :)) :)) vs. vs. işte anladınız


    0

    0
  • ElestirelKayıtlı Üye

    Şimdi @Tarkun kardeşim öncelikle Prison Break öyle her izleyicinin kafasını çalıştırıpta izleye bileceği bir dizi değil ve saçma dediğin dizi o kadar sevildi ki 4.sezonda bitmesine rağmen o kadar fazla devam etmesi istendi ki mecburen 5.sezon çıkarıldı şimdi sen sadece kaçan gruba FBİ bir kişi katıldı diye mi sayısız kişi tarafından beğeni toplayan koca diziye saçma diyorsun o dizinin çoğu kısmı gerçekte yaşanmış bir olaydan alınmış sen şu saçma filmi övecem diye koca Prison Break dizisini çöpe atıyorsan bence sıkıntı bende değil sende


    0

    0
  • HakanMisafir

    Çok kaliteli bi site. öbür siteler reklam virüs kayniyor emeğimize sağlık.


    0

    0
  • w.AMisafir

    prison break’ın sadece 1.sezonu zeka kıpırtısıydı.Çünkü önceden yazılmıştı.Çok tuttu.Sonra bölüm bölüm yazılmaya başlayınca _e reytingler de iyi tabi- sıçmaya başladı.Klişelerle dolu 2.sınıf bi kovalamacaya dönüştü.Wentworth Miller uyuşturucu ve depresyon ilaçlarından iyice şişti,duba oldu.Ha dizinin sevildiği nokasında haklısın.Ama bu dizinin iyi olduğunu asla göstermez.Zira ^Arka sokaklar^adlı müsamere 10.sezonunu yaptı.O zaman başyapıt ;D


    0

    0
  • cufiMisafir

    vok guzel flm


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Uzun zamandır izlediğim en traş filmdi.


    0

    0
  • CanMisafir

    Uzun zamandır izlediğim en traş filmdi ..


    0

    0
  • MadenciMisafir

    Çok eğlenceli.


    0

    0
  • nioMisafir

    cok hareketli degil gerci aksiyon türünde de degil ama izlenir puani biraz fazla kacmis ama finali iyi


    0

    0
  • Kaan897Misafir

    Slm. Siteniz ttelekomun aile profili filitresine giriyor. Bu yüzden evden girilemiyor artık bilginiz olsun.


    0

    0
  • Kaan897Misafir

    Merhaba,
    Yeni web adresini girince artık aile profil filitresine takılmadan açılmaktadır.İlginiz için teşekkürler.


    0

    0
  • AnonimMisafir

    Güzel bir film eğlendim…
    Teşekkürler…


    0

    0
  • AntonyMisafir

    Adalet savaşır ve sonunda kazanır gibi yorumlanıyor sonunda. .
    Iş cazibeye kalmış. ..Güzel film izlenir.teşekkür admin


    0

    0
  • AHMET YILDIRIMMisafir

    Arkadaşlar yaklaşık 1 saat dayanabildim gerçekten gerek seçilen müzikler olsun gerek filmin gidiş temposu olsun çok sıkıcı yani bu siteden alternatif diğer filmlere bakabilirsiniz ama hiç bir film bulamadıysanız bunu izleyebilirsiniz imdb’de büyü mü yaptılar naptılar anlamadım zevk meselesi bu birazda yaşım 27


    0

    0
  • maytoMisafir

    bakacaz bakalım nasıl


    0

    0