Kar Küreyici – Snowpiercer (Dublaj+Altyazılı) 7.1/10

Altyazılı / Türkçe DublajTür : Aksiyon, Dram, Bilim-Kurgu Gösterim : 01 Ağustos 2013 Imdb : 7.1 Yapım : 2013

Yönetmen :

Senaryo : ,

Oyuncular : , ,

Orijinal İsim : Snowpiercer

Kar Küreyici – Snowpiercer (Dublaj+Altyazılı) 7.1/10

Gelecekte başarısızlığa uğrayan bir deney büyük bir felaketle sonuçlanır ve yeryüzündeki yaşamı büyük ölçüde bitiren bir küresel ısınma olur. Dünyanın çevresinde kesintisiz bir güçle dönen bir tren hayatta kalan insanların son sığınağı olacaktır. Fakat güç bela yaşamın sürdüğü bu yeni dünyada sınıfsal farklılıklar halen en büyük silahtır… Yönetmenliğini Koreli sinemacı Joon-ho Bong’un üstlendiği “kıyamet sonrası” temalı filmin kadrosu, Chris Evans, Jamie Bell, Tilda Swinton, John Hurt, Ed Harris ve Octavia Spencer gibi yıldız isimler oluşuyor.

Not: Türkçe Dublaj ve Altyazılı içeriğimiz, tek sayfada toplanarak HD olarak güncellendi.
Fragman

20 Eylül 2019

İzlenme : 494.058

Yorum : 230

Sonra İzleFavorilere Ekle
Reklam birazdan kapanacaktır. ( Reklamı Geç [5] )

Türkçe Dublaj ->Altyazılı->

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Ayşe
31 Mart 2014

Film için çok teşekkür ediyorum. Hemen izliyorum.

....
31 Mart 2014

Admin sen adamın dibisin yaaa teşekkür ediyorum.

Anonim
31 Mart 2014

film güzel kurgu güzel ama sinir bozucu işler izlerken ortasında ve sonuna doğru sinirlendim hırslandım film bitince kalmadı birşey yine de güzeldi teşekkürler

Ömer
31 Mart 2014

teşekkürler partlı izleriz ne demek =))

goodman
31 Mart 2014

tam bi saçmalık ama emeğe saygı hiç bişey anlamadım desem yeridir.

furkan
31 Mart 2014

Kafa karıştırıcı aynı zamandada çok farklı ve güzel bir film teşekürler 🙂

arda
31 Mart 2014

arkadaşlar film cidden güzel saçmalık diyenlere bakmayın yahu film bu bee adam hayal gücünü kullanmış yapmış illa gerçek hayat veya günümüz şartlarını içeren bir film mi yapmak zorunda…. film 10 numara millet iyi seyirler

oğuzhan
31 Mart 2014

Konusu mükemmel.

Sezer
31 Mart 2014

Vaktinize yazık etmek istiyorsanız bir an evvel izleyin

selin
31 Mart 2014

harika bir film şaşıracağınızın garantisini verebilirim 🙂

selin
31 Mart 2014

harika bir film , şaşırma garantili muhteşem bir gerilim…kurgu da güzel ve sürükleyici.

bywonder
31 Mart 2014

sonu cok sıkıcı

HaN
31 Mart 2014

Koca dünyayı bir trene sığdırmışlar , dünyada gördüğümüz yada görmemişlikten geldiğimiz herşeyi vagonlara bölüp güzel bir şekilde anlatmışlar. Keyifle izlenebilir güzel bir film.

jackal179
31 Mart 2014

izlersen sağlam giyin.içi üşür izleyenin.

eyup
31 Mart 2014

çok saçma bi film

İlys
31 Mart 2014

İzlenmeye değer bi film helal sana admin 🙂

MEHMET EMIN
31 Mart 2014

Admin supersin,bir ara ”Sabotage” filmini mumkunse ekleyebirmisiniz?

ibrahim
31 Mart 2014

Hocam Türkçe dublajını da yayınlarsan sevinirim.

tuncay arslaner
31 Mart 2014

uzun zamandır böyle heyecanlanmadım şiddetle tafsiye ediyorum

islandex
01 Nisan 2014

film güzel değil diyenlere aldanmayın. Harika bir film. Kurgu mükemmel.

Rahim Baku
01 Nisan 2014

salam.gercekden harikaydi.aksiyon,bilim-kurgu,gerilim,gizem ne ararsaniz vardi.filmi anlamak icin sondaki konusmalari iyi izlemeniz gerekir.eger zeka seviyyeniz yeterse tabii ki.iyi seyirler herkese

Rahim Baku
01 Nisan 2014

Ozur dilerim ama Filmi anlamiyanlarin zeka seviyesi yetmiyor bence.ellerine saglik admin Allah seni bizlere cok gormesin insaallah.

ORHAN DURMAZ
01 Nisan 2014

KAMERA MÜKEMMEL,BİRBİRİNDEN GÜZEL ÇEKİLMİŞ SAHNELER,KALABALIK BİR OYUNCU KADROSU..VE BİR TREN.ANLATILANLARI ÜTOPİK BULABİLİRSİNİZ.İNSAN YÜZYILLARDA GEÇSE AYNI İNSAN.NASIL ANLATMIŞ DERSENİZ..SİZ KARAR VERİN.

ORHAN DURMAZ
01 Nisan 2014

İBRAHİM ARKADAŞA NAÇİZANE TAVSİYE- HERZAMAN ALTYAZILI SEYRETMEYE ÇALIŞ..İNAN ÇOK DAHA FAZLA TADALACAKSIN.SENİ BİR BAŞKASI KONUŞSA,SENİ İFADE EDEBİLİRMİ?

U-mit
01 Nisan 2014

lan sovmeyim diyorum da olmuyor yaaa ..
Neyse yinede sovmeyim su mal gibi yorum atanlara..
Admin kurban olayim su yorumlari ( benim bu yorumda dahil :}} ) oku onayla sonra yayinla, boyle mal gibi sacma sapan yorum yapanlar yuzunden cogu filmi kaciyoruz izlemiyoruz izleyemiyoruz daha dogrusu hevesimiz kaciyor ..
Gel gorki filmi aciyorsun efsane ..

şahin
01 Nisan 2014

güzel film

Barış
01 Nisan 2014

Kurgusu gayet iyi yalnız kurguyu işleyiş biçimleri biraz ağır geldi bana.Kıyamet sonrası dünya ya da çoğunluğun bir şekilde yok olması sonucu,kalan azınlığın hayat mücadelesini konu alan filmleri hep sevmişimdir.Buda onun tadında bir film, iyi seyirler.

omer
01 Nisan 2014

Film efsane, harika ve orjinal bir senaryo kaçırmayın.

berktunca
01 Nisan 2014

güzel bir filmdi teşekkürler admin

hikaye
01 Nisan 2014

tavsiye etmem.. uyduruk

yunus
01 Nisan 2014

abi ben böle güzel film izlemedim yaw süper bişiydi..!

aygun
01 Nisan 2014

izlediğim filmlere yorum yapmam ama buna yapma gereği duydum. uzun zamandır heyecanla izlediğim sayılı filmlerin arasında yerini aldı. muhtesem bir film 🙂

muro
01 Nisan 2014

filmin içinde onlarca sosyal mesaj var ama çoğunu anlamadım 😀 bide sonunda o ayı kızla çocuğa saldırdımı feci takıldı kafama. genel olarak çok iyi film hiç sıkmadı sahneler kurgu oyunculuk 1 numara tavsiye ederim eline sağlık admin

TestisiElinde
01 Nisan 2014

bu film hakkında kötü yorum yapanların çoğu lale devrini izliyordur.

allpagu
01 Nisan 2014

film çok güzel. saçma diyen ve anlayamayan ları anyamıyorum sanırım çocuk bunlar . film izlemeğe değer .

ElifKK
01 Nisan 2014

Çok saçma bir film bence.

murat
01 Nisan 2014

kusursuz

Taner
01 Nisan 2014

Snowpiercer
İmdb:7.3
Japon yönetmenlere karşı bir ön yargım var. Hatta bazen bu ön yargımı kırmak gerçekten zor oluyor.
Belki Japon sinemasının çok sayıda abartılı filme sahip olmasıdır bunun sebebi. Bu filmi açmadan önce de öyle bir önyarım vardı.
Gerçekten farklı bir konuya sahip. Dünya düzenini, bir trene uyarlanmış gibi. Yani treni kim sürüyorsa, düzeni de o sağlar.
Ya trenin kuyruk tarafında, sefalet içinde yaşarsın, ya orta vagonlarda iyi şartlarda yaşarsın.Ya da lokomotifte oturur kendi dünyanı kendin yönetirsin. Heleki “DÜNYA” denilen şey tamamen bir trenden oluşuyorsa.
Çünkü gezegen donma noktasına gelmiş ve insan ırkının son üyeleri bu trende yaşıyor. Trense belki iyi bir yönetim, belki ilahi bir güç ile hiç durmadan çalışıyor ve dünyayı turluyor.
Çok çok ilginç bir senaryo. İzlediğinizde sizde çok büyük etkiler bırakmayacak. Ama iyi bir film izlemiş olacaksınız.
Açın ve izleyin.

recep
02 Nisan 2014

fe film kercekten cok guseldi ama turkce dupai olsaydi da ey olurdu bence

musstafa
02 Nisan 2014

admin emekleriniz için teşekkürler. Güzel bir filmdi..

özgür
02 Nisan 2014

film müthiş bişeydi.hayal gücüne bayıldım.tam bi saçmalıktı diyenler ne izlemekten hoşlanıyo ben anlayamadım.her dakikası süprizlerle dolu fantatik efsane filmlerden biri.

Sefa KUTSAL
02 Nisan 2014

Not: Film hakkında bilgi içerir. İzleyeceklerin zevki kaçmasın.

Filmin sonunu seyirciye bırakmışlar lafı vardır ya. Bu filmde de aynısı olmuş. Nasıl bir seyirciysem artık film sonu düşüncelerim karışık…
Film sonunda 3 farklı çeşit varlık yaşıyor. Gelin bir complication yapalım.

1. Henüz 7-8 yaşlarında “Zenci bir çocuk”
2. 17 yaşında “asyalı kız”
3. Kutup ayısı.

a. Asyalı kız, zenci çocuğu ergenlik yaşına kadar büyütüp.Nesillerini çoğaltırlar. (olabilitesi yüksek)
b. Kutup ayısı zenci çocuğunu yer karnını doyurur, sonra da asyalı kızla nesillerini çoğaltır. (Doğacak çocuğun mutant olma ihtimali var.)
c. Kutup ayısı vs. zenci çocuk ? nesil ? üreme? (imkansız)
d. Kutup ayısı ikisini de parçalar. (işte bu !)

Not: İnsanlığın son umudunu Kutup ayısı yok etti.

elif çakmakçı
02 Nisan 2014

enteresan bir filim izlemeye değer..

semih
02 Nisan 2014

MUtlaka izlenmeli

semih
02 Nisan 2014

ilginç bir filmdi. Ayakkabı ayakta kalmalı değil mi 😀

ismail
02 Nisan 2014

türkçe dublajlısını ne zaman yayınlıcaksınız ozaman izliyecem

hakan duman
02 Nisan 2014

bu filmi seyretmeye gerek yok. çok başarısız. sitenin sunumu harika ama filmin kendisi fecaat.

hakan duman
02 Nisan 2014

izlemeye değmez kesinlikle.

kader
02 Nisan 2014

:-p

zıırt
02 Nisan 2014

insanlarda bi herşeyi anlama hastalığı var bu nedir abi ya herşeyi de anlama eksik kal filmi adminin çektiğini zanneden adamlar var bu dünyada ne bekliyorsun ki. adminciğim harika film yapmışsın bravo valla. adam hayal gücünde insanlık tarihini bi trene bindirip yola çıkarıp film çekmiş diğeri hiç bişey anlamadığını söylüyor benimde anlamadığım biçok şey var dünyada ve nüfuslarının kontrol edilmesi lazım ama olmuyor işte bu dünyaya insanda lazım insan kılığına girmiş ayakkabı çekeceğide ya herşeyi anlasan sinanın teslanın amstrongun veya peygamberlerin ne kıymeti var

celaleddin
03 Nisan 2014

cok tewekkur ederim. guzel film. evet dunya boyle bir yer. bir tren

Anonim
03 Nisan 2014

film baya iyi,giriş gelişme filan muhteşem.ama o sonuç nedir ya finali çok saçma olmuş askıda kalmış gibi saçma

Mr.
03 Nisan 2014

senaryo degisik ama hakkini vermemisler. hic begenmedim,bence izleyinki banada hak verin , ve guzel diyen arkadaslar gercekten sasirtiyor beni.

Ayse
03 Nisan 2014

Düşündürücü bir film gercekten,bu arada herşeyi realiteye bağlamayın yok bağlayacaksanız film izlemeyin belgesel izleyin filmden anlamayan arkadaşlar

GreenLeo
03 Nisan 2014

9 kronolluk filme 7.3 verilmis ama olsun hakkini veriyor. Kurgusu ilginc olmus. “lelele sakine, bak gidiyor makine…”

fena degıl
03 Nisan 2014

idare eder ama abrtılı

che
03 Nisan 2014

konuyu çok iyi yakalamış hatta filmin başında vay be diyorsun ….Ya sonra! yönetmen beceriksizliği mi deyim ortada büyük zafiyet var ya…Konu o kadar dağılıyor ki toparlamak imkansız..Ayrıca yan karekter yok hatta güçlü filmi alıp götürecek bir karekter de yok….Gerçekten bu konuya yazık olmuş …

Berkay
03 Nisan 2014

Ya kardeş film türkçe dublaj olacakmı bi bilgi versen ona göre izlicem???

snn
04 Nisan 2014

film 10 numarada sonu rezalet 17 yıldır camdan dışardaki canlıları görmemişte trenden dışarı adımını atıncamı ayıyı görüyor.

Azra
04 Nisan 2014

Çok güzeldi. İzlediğim en iyi filmlerden biriydi…

Anonim
04 Nisan 2014

kotüsün kotüsü hayatım hiç bu kadar berbat filim izlememiştim

MERT
04 Nisan 2014

ADMİN KARDESİM TÜRKÇE DUBLAJ OLAN VARSA DAHADA GÜZEL OLUR.ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL BİR FİLM AMA YAZILARI OKUMAKTAN FİLMİ TAM İZLEMİYORUZ

Gizem
05 Nisan 2014

hadi iyi güzel hoş film de sonu niye öyle bitti ki ya? biz alışmışız pembe filmli sonlara bu biraz absürt kaçtı.

fermin
05 Nisan 2014

peeh, kimler neler demiş..

Aksiyon psikoloji fedakarlık hepsi var.

İzlenir arkadaş.

ken
05 Nisan 2014

filmin kötü olduğunu söyleyen arkadaşların yorumlarını ciddiye almamanızı tavsiye ediyorum

hakan
06 Nisan 2014

vasat bir film….

mehmet
06 Nisan 2014

bu kadar saçma ve iğrenç film uzun zamandır izlememiştim.zeka seviyesiyle alakalı yorum yapan arkadaşların zeka kapasitelerini,filmi izleyip siz karar verin.en fazla heybeden 2 saat kaybedersiniz

fatma
06 Nisan 2014

Dünyadaki denge kurgulanmış.Film ilginç.Bazı arkadaşların yorumları da ilginç.İzleyin.Yetişkinler daha çok beğenir.

Karatiren
07 Nisan 2014

Film yorumlamayı bilmem iyi bir izleyiciyimdir.
Bu Filmi beğenmeyen arkadaşlara gerçekten şaşırıyorum.
Film günümüz sınıf farklılığını Tren konseptine uyarlayıp yüzümüze vuruyor.Trendeki Vagonlardan birinde kesinlikle kendinizi göreceğinizden eminim.
Bana kalırsa Cirtus ve Wilfordun diyaloğu da tam filmden beklenesi bir sahneydi.
Gerçekten başarılıydı.
Finalde trenden çıkıp kutup ayısının kucağına düşmek enteresan olmuş.

reco
07 Nisan 2014

cok iyi filmdi fakat sonunu guzel baglayamamis yonetmen o sekilde bitmemeliydi.

hüs
08 Nisan 2014

filimi daha izlemedim ama önsözünden anladığım şu insan oğlu sınırsız enerjiyi keşfetmiş ama açlıktan yarılıyormuş:D biraz saçma gibi ama bakalım izlicez:D

nurten
08 Nisan 2014

çok ilginç bir film…izleyin derim…KAFAYI ÜŞÜTMEYİN AMA

alper
09 Nisan 2014

gerçekten müthiş bir filmdi ne zamandır böyle çok güzel bir film izlememiştim teşekkürler admin 🙂

Raziye cırık
09 Nisan 2014

olağan -üsttü Diyebilirimm

ertan
10 Nisan 2014

mükemmel

can
10 Nisan 2014

flim cok güzel eniştem önermişti türkçe dublajı olsaydı daha iyi olacatı.

taner
10 Nisan 2014

eleştiri yapmak kolaydır. ama böyle bir konuyu düşünüp yapmak ve akıcı bi şekildi aktarmak güzel

MARJINAL
11 Nisan 2014

güzel film

nilgun
13 Nisan 2014

UYARI: Van damme filmleri seyredip begeniyorsan sevmemen normal o yuzden hic zamanini harcama tikla bir tanesine seyret “gölge etme baska ihsan istemez”senin neyine yorum yapmak

ugur
13 Nisan 2014

ben izleyemiyorum acılmıyor hiç bir sitede

Yavuzhan
16 Nisan 2014

Atılan yorumlar için 2 tane soru sorulmalı, biri basit matematik işlemi, diğeri de sosyal bir soru olabilir. Böylelikle aptalca yorumlar yapan, sığ, derdini anlatamayan gördüğünü yorumlayamayan tiplerin yorumlarına muhatap olupta insanlar filmleri izlemekten vazgeçmez. Giderek embesilleşen bir kitlenin aklı başında bir avuç insanı da yönlendirmesi nedeniyle gayet kaliteli yapımlar kitleselleşemiyor, ortalık recep ivedik filmleri ve onun hayranları ile doluyor. Bu harika filmi mutlaka izleyin. 20 yaş üstü ve asgari lise eğitimi ve zekası istiyor ama değer.

Anonim
17 Nisan 2014

hani be film …. film milm yok burda

izleyici
25 Nisan 2014

Matrix filmini beğendiyseniz kesinlikle izleyin

Muhammedid
28 Nisan 2014

Uzay oyunlarından sonra izlediğim en güzel filimlerden bir tanesi kurgu olarak güzel ve duygusal bir film.

Tren sürekli nasıl çalışıyor. o rayları ne ara yaptınız o kadar türde hayvanı nasıl topladınız gibi şeylere takılmazsanız iyi filim…

curtis
02 Mayıs 2014

bu filmin yorumlarını okuyup izledim.ve evet bu filme bir emek verilip harcanmıs..ama sinemadan anlamayan sizlerin yaptıgı yorumlar bizim zamanımızı calmaktır..az adam olun bu film harika super diyenler …alın filmi munasip bi yerinize sokun

atilla
10 Mayıs 2014

süper filmdi burdan bütün kardeşlerime selam olsun. seydim ahtopotum öptüm seni:D seviliyosun

CengizHandis
10 Mayıs 2014

Hyalgücünü sonuna kadar kullanmış bir kurgu.. Vaktiniz varsa izleyin bence kötü değil.

ümran
11 Mayıs 2014

gerçekten güzel bir film ama sonu böyle bitmemeliydi ki:((

selman
12 Mayıs 2014

başı güzel sonu kötö. hiçbir sey analamdık sonunda curtise ne oldugu bellı degıl. kalan ıkı kısı zataen ölecek. iyi seyirler……

Adem
13 Mayıs 2014

filmler çok iyi

kara kedi
14 Mayıs 2014

vasat bir filim tavsiye etmem zaman kaybı sadeçe filim güzel diyen arkadaşlar milletin zamanını boşa almayın filim kalitesinden anlıyorsanız tabi

kara kedi
14 Mayıs 2014

sitede okadar güzel filimler varki onlara bakın ve yorum çokluğü önemli güzel filimler yorumdan bellidir zaten teşşş

AAA
16 Mayıs 2014

Çok güzel bir bilim kurgu.Bence puanını haketmiş. Ama sonu daha iyi olabilirdi. VE bilim kurgu sevmeyenler bu filmi hiç beğenmeyebilir.

Anonim
16 Mayıs 2014

film çok güzel herkeze tavsiye ederim

duygu
17 Mayıs 2014

kesinlikle izlenmeli..süper di.. benim sorum var.old boy daki adammıydı o kronolu kapı açan 🙂

Behlül Kartal
18 Mayıs 2014

Bu filmi izlediğime pişmanlık duyuyorum bana inanın lütfen o değerli zamanınızı boş yere harcamayın yazık olsun saçma sapan bi film..

Anonim
24 Mayıs 2014

sonu saçma

murat
25 Mayıs 2014

süper film. bok gibi bir final. demek insanlık 1 çinli kız bir zenci çocukla devam edecek 🙂

sergio
30 Mayıs 2014

herkesin yeri belli. güzel film..

cagri levent
02 Haziran 2014

Sacma sapan gereksiz bir film malin biri fantazi olsun diye cekmis .d

megaa
04 Haziran 2014

tuaf biraz.idare eder.hamam böçekleri çok iyiydi.

Harby
07 Haziran 2014

Filmin türkcesi ne zaman gelir acaba

sara
11 Haziran 2014

Koreli yönetmen gene en güzel şekilde anlatmış bugünkü küresel baronların planını ve dünyanın sonuna dair bir bakışı.Adamlar dizi ve film işinde mükemmeller zaten.Fimi saçma bulanların aklına da şaşarım.Birazcık çevrenizi gözler,küresel ısınmayı,buna sebep olanları ve sonra nasıl işin içinden sıyrılıp aşağı tabakayı suçlu ve kurban ilan ettiklerinianlamaya ve olayları yorumlamaya çalışırsanız,yani aklınızı kullanırsanız biraz fimi anlayabilirsiniz.Anlatılanlar insanlığın,dünyanın sonu ile ilgili çok gerçekçi bir yorum çünkü..Ellerinde tuttukları para gücü ile siyaset,sanat,bilim alanlarında tek söz sahibi olan elit tabaka aynen böyle kurguluyormuş sonu.. dünyadaki su ve besinlerin ilerleyen zamanda herkese yetmeyeceğini bildikleri için köle olarak, özellikle üretmeyen,parazit gibi gördükleri bir kısım insanları hastalık ve ilaçlarla,gdo lu gıdalarla dünyadan yok ederek sadece kendilerinin daha uzun süre hakimiyetine katkı sağlayacak kadar bir miktarda nüfusu yaşatmak isteyen para ve güç sahibi mutlu azınlık, olacakları böyle yorumluyor işte..ama bakalım Allahın hesabı ne?bu baronların kendi ifadeleri şöyle”biz bir ülkede kimin başa gelmesini istiyorsak getiririz”yani seimi kimin kazanmasını istiyorlarsa onu kazandırırlar, kime nobel verilecekse onlar karar verir,tabi küresel terörü besleyenler de onlardır,hiç okumuyor musunuz?

sinan
13 Haziran 2014

gördüğüm en dandik filmdi

kritik
22 Haziran 2014

iyi filim ama sonunu ayıyla bağlamaları 10 numara olmuş

kemal
17 Temmuz 2014

kurgu iyi ama konu daginik
sonu cok sacma ve belirsiz bitti
ama fena bi film degildi

5-10 uzerinden

saygilar
orta bi film

Salih
25 Temmuz 2014

Bence guzel film zamanım bosa gitmedi diye dusunuyorum.

Anonim
18 Ağustos 2014

türkçesi ne zaman gelecek

dlk
22 Ağustos 2014

yaw bu filmi hangi akla hizmet yapmışlar çok dandik duygudan yoksun bir film

Muhammed
24 Ağustos 2014

Mukemmel, farika, fena on numnara bir film izleyin

ekmel
24 Ağustos 2014

admin helal olsun sana.
Film gayet güzel bu arada, şiddetle önerilir.

Ali
29 Ağustos 2014

cok guzel film admin sende saol abi

bahar
07 Eylül 2014

iğrenç tam bir zaman kaybı biz yandık sizde yanmayın boşuna valla zamanınız gider bi adinin yüzünden bütün….

erkan sekman
24 Eylül 2014

izlenilibilitesi var.6,5/10

haldun
24 Eylül 2014

emek verilmiş para harcanmış ama çocuksu bir film olmuş

kartal
27 Eylül 2014

zamanıma deydi harikaydı tşkürler.

mertkan
19 Ekim 2014

Mutlaka izleyin

Huseyin
29 Ekim 2014

Film dünya gerçeklerini anlatması bakımından gerçekten çok iyiydi fakat gel gör ki burada alttan alttan verilen mesaj aslında “Trene mahkumsun, treni bozarsan kutup ayısı yer..o yüzden baronların kurduğu düzene uymak zorundasın” !!!

Hayatın renkleri
03 Kasım 2014

İkinci kez izledim. Kesinlikle bayıldım diyebilirim. Aslında bu tren günümüz dünyasının bir minyatürü durumunda. Değişen çok da birşey yok:) bembeyaz renkli ve sopsoğuk seyirler:)

ESVET ÖZER
22 Kasım 2014

el fazıl rumuzlu kişinin açıkladıkları doğru..aslında bir nevi günümüzü de anlatıyor,çünkü her nufüs çoğalımın da savaşla azaltılmak yapıyorlar..ve filmde bazı hatalar vardı,yıl 2034 dü anlatıyor ama günümüz askerleri ve silahları kullanıyorlar..hala mermi kullanıyorlar..ama bu düzeni değiştirecek ve iyileştirecek admlar gelecek..kadınlarda gelecek..ve illüyü ve onun düzenini anlattığı gerçek..ama dikkat edin arka vagonlarda ilk ateşi bir Çinli çocuk yaktı,ve herkesin meşalesi yakıldı o ateşle..Çin’e vurgu var..dünyada tekrar yahudi katliyamı bekleniyor,bunu hadislerde söylüyor,bunun için Çin’e kaçacaklar..bu vurgulanıyor..ve koskoca trenin güvenliğini yapan adam yine Çinli ve Çinli kızı..en son Çinli kurtuluyor ve Afrikalı bir çocuk..çünkü,dünya koskoca bir hengameden sonra Afrikada ve Çinden Arap yarımadasından tekrar doğacak..ama bunlar aolacak yani filmdekiler,öyle bir tren ve gemi vs düşünüyorlar..bazıları şeytanide olsa zaman yolculuğu yapıyor,ileride olacakları gördükleir için böyle bir şey tasarlıyorlar..o rehber olmadan tercüme eden makineler yine var halen var yani..ama teknoloji saklanıyor..kabil hala yaşıyor,kabil’in müsadesi ne kadar sa o kadar ilerliyor..ama hz.Mehdi söke söke ondan aldığında teknolojiyi dünya çağ atlayacak..ve bu olacaklar filmdekinden daha ilerde 2120 den sonra olacak..4.dünya savaşından sonra,o kadar açlık olacak ki yamyamlık olacak ve her şey çok pahalı olup 15 sene yağmurlar yağmayacak,küresel ısınma hayaldir,bunu ABD de ki HAARP sistemiyle yapıyorlar denizaltında ki petrolleri çıkarmak için..dikkat edin o adama yaklaşırken eğlence yerinden geçtiler,ortada dans eden siyah sivri kanatlı kişi şeytanı temsil ediyordu..ve sonra eğlencedekiler çıldırdılar ve saldırmaya başladılar..beyin kontrolünü anlatıyor..bunu halen yapıyorlar..o yüzden bu kadar şapşal var..dünyayı kutuplarından ters döndürecekler,bu da soğumayı hızlandıracak,bunu da hadislerden çıkarttılar..ve büyülerle bilimi karıştırarak cadılarla yapacaklar bunu..ve herşey buz su altında kalacak,temiz su bulunamayacak..Anadolu da bile oturulamayacak,Arabistan kuzeyde olacak ve yeşillenecek,işte hadislerin anlattığı çöllerin yeşermesi budur..yalnızca orada otrurulacağı için dünyadan insanlar oraya hucüm edecek,kiralar yaşam ve ev almak çoook pahalı olacak..Arabistan orman kaplı olacak..aynen hz.Adem’in ilk indiği zaman gibi..kıble kuzeyde olacak ama tövbeler kabul olunmayacak..hadis bunlar..ABD batacak,g.Amerika ise adalar topluluğu olacak,Kanada yok olacak,Britanya batacak yalnızca irlanda kalacak,K.Avrupa ülkeleri yok olacak,onların yok olması yere batması,Atalantisi yeryüzüne tekrar çıkaracak..çünkü yıllar önce orası batarken Britanya yukarı çıkmıştı,tahteravalli gibi..Japonya batacak,Rusya’nın kuzeyi yok olacak..dikkat edin,filmde ki baş şeytani can düşmanı olduğu adama başkanlık ve liderlik teklifi yapıyor ve beynini doldurmaya çalışıyor..ve beyin yıkma bölümüde göz şeklinde..deccalin gözü..kimse bunu yapmaz..ama bu şeytaniler de bir tuhaf huy var,ilk önce düşmanı oldukları Rahmanileri yerden yere vururlar,gerekirse öldürmeye çalışırlar,süründürler,hayatları ceheneme döner..ama bir şekilde ALLAH sizi kurtarırsa ve onlara da baş eğmezseniz,hiiiççç red edemeyeceğiniz teklifle karşınıza çıkarlar..ya başlarına geçirirler,çünkü böylece sizi kontrolleri altına almış olurlar..her gün görürler..yada servetlerini yönetme şansı verirler..yani onların servetlerine hem bekçilik hemde yön vermiş olursunuz..nereden mi biliyorum?tecrübe konuşuyor..ama filmde ki çocuklar çoookk şekerleerrr…:))ve aynen senaryoda ki gibi,milletin çocuğunu ilmi sima yaparak alıp kendilerine diplomalı eğitimli köle yapmak için alırlar..aynen oğluma yaptıkları gibi..eskiden de böyleydi..

Şafak
03 Aralık 2014

Film gerçekten çok güzel fakat o sondaki ayı beni biraz korkuttu. Çok aç bakıyordu. ya yerse nolacak insanlık son mu bulacak 😀

asabininja
14 Aralık 2014

Film fena iyi arkdaşlar. sıkı bir bilim kurgu ve aksiyon seven arkadaşları tatmin edecek gayet sıkı sahneler mevcut. bu arada film zaten içinde yaşadığımız sisteme sert bir eleştri aslında. yönetmen veya yazar ”haydi artık uyanın” diye feryat ediyor neredeyse. bu arada kutup ayısı ile ilgili bazı garip yorumlar gördüm. orada ki kutup ayısı artık dısarıda yaşamın olduğunun kanıtı ve eğer insanoğlu aç ise onu avlayıp yemenin bir yolunu mutlaka bulur. sanırım anlatabilmişimdir. izleyin. iyi seyirler.

asabininja
14 Aralık 2014

Film fena iyi arkdaşlar. sıkı bir bilim kurgu ve aksiyon seven arkadaşları tatmin edecek gayet sıkı sahneler mevcut. bu arada film zaten içinde yaşadığımız sisteme sert bir eleştri aslında. yönetmen veya yazar ”haydi artık uyanın” diye feryat ediyor neredeyse. bu arada kutup ayısı ile ilgili bazı garip yorumlar gördüm. orada ki kutup ayısı artık dısarıda yaşamın olduğunun kanıtı ve eğer insanoğlu aç ise onu avlayıp yemenin bir yolunu mutlaka bulur. sanırım anlatabilmişimdir. izleyin. iyi seyirler. bu arada yorumlara istinaden yapılan yorumlar olduğunu düşünürsek en son yapılan yorumun en üstte gözükmesi daha pratik olur kanımca. saygılar.

anonimuss
20 Aralık 2014

film cok guzel ve her sahnesi aksiyon dolu ama sonunu sevmedim :/ yoksa durmadan izleyin mukemmel bi film

Srhn
21 Aralık 2014

Kurgu gayet güzel.Sıkılmadan izlenilebilecek bi film.

uğur
22 Aralık 2014

Yok böyle bir film…harika ötesi…

MÜZİSYEN
22 Aralık 2014

gercekten şu ana kadar izlediğim en heyecanlı ve sürükleyici film di.teşekkürler admın 🙂

Hayatın renkleri
22 Aralık 2014

Filmi ikinci izleyişim. Bu da çok beğendiğimi gösteriyor. Dünya sonrası o tren minyatür bir hayata dönüşmüş… Sonuçta o yapay dünyada kapitalizmin getirdiği sınıf farklarını da görmemiz şaşırtıcı olmasa gerek. Gerçek dünyanın bu ısırıcı gerçeğini minik bir trende görünce ürperiyoruz ama gerçek dünyamızda kanıksadığımız bu farklı hayatlara duyarsız kalmıyor muyuz? Hayatın gerçeğini sinema ekranında görünce neden hemen içimizden en alt sınıfı tutuyor ve onların galip gelmesini istiyoruz???? İronik! Ama bir o kadar da gerçek. Sonunda iyi olan bir iki kişinin kurtulması için tüm geri kalan hayatın yok olması mı gerekiyor? Yoksa hayat iyi ve kötüsü ile bir denge üzerinde mi kalmalı? Renkli ve soğuk seyirler…

Sonu Fiyasko
23 Aralık 2014

Film genel anlamda güzel . Ama sonunu bağlayamamışlar pek . Filmi izledikten sonra bumuydu yani bütün olay diye bir tepkiniz olabilir . İzlemeye değer bir film . Hayal gücünün sınırsızlığı hat safhada . Sonu fiyasko olsada sırf sahneleri ve kurgusu için izlenebilecek bir film .

nio
24 Aralık 2014

enteresan 7 puani var hala tr dublaji cikmadimi?
bu arada seyredilir derin anlamlar icerir !!!

blackboy
24 Aralık 2014

gayet guzel izleyın…

emre
24 Aralık 2014

hayal gücünü çok aşırı sınırlayan bir film vakti olan izlesin

nio
26 Aralık 2014

ben bu filmi seyrettim fakat yorum da yazmamisim birde o akvaryumlu vagondan sorasi hafizamda yok demekki uyudum kaldim 😀

mevzuya hemen gireyim 7.0 i malesef kirmak zorundayim 6.8 yeterli sebebi seyrederken hani hic mi durmaz bu tren dedim yani rulman vs asinir bakim ister derkeeeen motor bölmesine tikilan cocuklu sahne geldi hee dedim ama olmadi ki birsürü vagon var tekerlekler var en manyak hali akvaryum tasiyor ciddi yük asinma olur tren bozulur durur hic durmaz diye kafamiza kakiyorlar ama icraat yok ona takildim

seyri güzel gicik insanlar herzamanki gibi cok daha gicik sinir bozucu ölmeyen adam takma disli kadin (pis kadin) 😀 yer yer cok abartili gelebilir fakat seyri kötü degil
dublaj ciksin onu da seyrederim

elifzeynep
28 Aralık 2014

Hayatımda izlediğim en ilginç filmlerden biriydi.Tam kapatıyorum derken bir şey oluyor,tekrar ilgimi çekiyor,devam;yok artık kapatıyorum canım derken,tekrar devam;böyle böyle sonunu getirdim 🙂 Pişman mıyım,vallahi kararsız kaldım :\ Teşekkürler emek verenlere…

Ben Sen
30 Aralık 2014

-Gerçekçi film seven realist insanlar izleMEsin fantastik bir film sonra saçma demeyin.
-Yine birşekilde dünyanın sonunu getiren insanların mücadelesi bu sefer trende geçiyor zengin-fakir farkı işlenmiş uçuk bir adamın trene olan sevgisinden dolayı yeni dünyayı trende yaşatıyorlar.
-En son sahnede kutup ayısını göstermelerinin nedeni trenden çıkarsanız donarsınız lafınının ne kadar boş olduğunu göstermek için dünyada hayat var ama kutuplardaki gibi bir hayat diyor.

[email protected]
03 Ocak 2015

sıkıldım. eh işte

can
03 Ocak 2015

ilk 30 dakka guzel gidiyo ama sonrasi bayagi bi kotu..yonetmenin kafa iyimi olmus ne.. 30 dakikadan sonra rezalete sariyo.

films
07 Ocak 2015

Film ve senaryo güzel izlenmesi gereken bir film tavsiye edilir. Admin paylaşım ve emeğiniz için teşekkürler.

selen
11 Ocak 2015

Mutlaka izleyin…Dünyamızda şimdi yaşanan olayların özetini bir trende vagon vagon sığdırılıp anlatılması gibi bir şey olmuş…sonumuz böylemi olur bilinmez ama şimdiki dünyamız maalesef böyle…

Anonim
18 Ocak 2015

izlemeyen çok şey kaçırır.

SİOLON
07 Şubat 2015

güzell değişik ilginç flimdi tavsıye ederim emeğinize sağlık….

tankera
10 Şubat 2015

benim yorumum olumluysa izleyin yoksa geçin. yorumum (olumlu)

muhammet
17 Nisan 2015

belkide en cok yorum atılan filim budur guzel filim insan karakterine ironiyle yaklaşmış inanca ve tireni goturende masumiyet evet dunyadaki duzene cok benziyor

BURAK ÜLKÜ
22 Mayıs 2015

FILM SUPERDI BU ARADA BU TREN NEYLE CALISIO DA 18 SENEDİR HALA CALISIO BENZIN YOK DOGALGAZ YOK AYRICA TUVALETTE GORMEDIM BUNLARDAN BASKA HER BOK VAR

O-Onur emir
22 Mayıs 2015

Filmi izleyipte begenmeyen olursa harbi onun kafasını kırarım

alimitos
14 Haziran 2015

Eh iste

erkan
19 Haziran 2015

Bu film in tr dublaji var

KADİRR
15 Temmuz 2015

filmi aksıyodan baska bıse gormeyen arkadaslarımız fılme kotu demıs acaba kendılerı yazsalardı ne yazarlardı fılm cok guzel arkadaslar harbı guzel ıcınde bır suru anlam var fılme sadece ama sadece aksıyon dıye ızlemıyın aksıyon ızleyeceksen bır suru amerıkan klasıklerı var gıt onları ızle kendını kahramn hısset 😀

fes
28 Temmuz 2015

iyi bir film , izlenebilir .

Süper Filmci
04 Eylül 2015

BU FİLM VARYA BU FİLM BU FİLM VARYA BU FİLLMMM KELİMEM YETMİYOR GÖRÜYORSUNUZ OKADAR MÜTHİŞŞŞ
BİŞEY

Bordo\Mavi
20 Eylül 2015

İlginç film.. İzlemenizi tavsiye ederim.

omer
20 Eylül 2015

Çok iyi film, keyifle izlemiştim.

semih
20 Eylül 2015

sonu çok saçmaydı

aliveli
20 Eylül 2015

Güzel filmdi. Daha önce bu siteden izlemiştik. Tavsiye olunur.

kurtel
20 Eylül 2015

vavvv ızlenmeye deger etkıleyıcı …

Anonim
20 Eylül 2015

berbat bir fşlm sakın izlemeyin

dikmenli
20 Eylül 2015

güzel filim 10/8 izlemenizi tavsiye ederim

Anonim
20 Eylül 2015

sonu güzel baglanmış aslında kız umutsuzken yaşamaktan kutup ayısını görünce demekki hala dünyada yaşam var bizde bir şekilde yaşarız izlenimi verilmiş bence güzel

kubilay akıncı
20 Eylül 2015

güzel ama

mnd
21 Eylül 2015

daha önceden izlemiştim. süper bir film.

Mehmet
21 Eylül 2015

Sonuna takıldık sonu saçma

Ercan ata
21 Eylül 2015

Heesey iyi sonunu izledm zamanim bosa gitti izlemeyin

kadir
21 Eylül 2015

film guzel ama sonu degil

aradabirizleriz
21 Eylül 2015

son kısma kadar güzeldi ama son rezalet

ozı
21 Eylül 2015

boşa vakit harcamayın

göynük nazlı ailesi
21 Eylül 2015

zaman kaybi

Anonim
21 Eylül 2015

mükkemmel ötesi bir film sadece sonu garip

Anonim
21 Eylül 2015

vakit kaybı tavsiye etmiyorum

yener
21 Eylül 2015

site turkiyede 1 numara

yener
21 Eylül 2015

site tr de tek

bencesi
21 Eylül 2015

konu ve oyunculuk güzel ama çok iyi film diyemem

hüseyin
21 Eylül 2015

cok güzel filim izleyin derim

hüseyin
21 Eylül 2015

GÜZEL FİLİM …

hüseyin
21 Eylül 2015

COK İLGİNC FİLİM .ADAMLAR YAPMIŞ HELAL OLSUN..

abdullah
21 Eylül 2015

bu filme 7 puan veren imdb den şüphe etmeye başladım. film berbatttttttttt

sonkale
21 Eylül 2015

buda yeni moda oldu. 5000 sene evvel yayınlanmış filmleri ısıtıp ısıtıp temcit pilavı gibi yeniden koyuyorlar

Admin
21 Eylül 2015

@sonkale Aralık 2014’te eklenen versiyon altyazılıdır. Şimdiki türkçe dublaj olarak yayımlanmıştır. Teşekkürler keyifli seyirler.

serkan
22 Eylül 2015

son kale gibi adamlara yorum bile yapma admin.. değmez boyle insanlara..

Anonim
22 Eylül 2015

Boş geçen 2,5 saat

Anonim
22 Eylül 2015

on üzerinden dört neresi on numara

cem
23 Eylül 2015

abi cok iyi ya

imas
23 Eylül 2015

tren güzergahın yapılış olayı ve havanın buzula dönüşü biraz daha işlenmesi ile trene insanların binmesi sahneleri olsaydı daha tatminkar bir film olurdu 6/10 verdim

Saap
24 Eylül 2015

Film seyredediyorsunuz ve seyrediyoruz biraz vakit gecirip eglenmek icin henuz filmi seyretmedim anonim disinda herkes filme sonu haric iyi diyor ozaman anonimde bir sorun var en kisa zamanda bir pisgolaga git anonim sen durumunu hic iyi gormuyorum:)

Pozi DmR
25 Eylül 2015

fANTASTİK SEVEN BİRİ OLARAK KONULARI BAĞLAMA ŞEKLİ SAÇMA SAPANDI.O KADAR VAGON GEÇİYORSUN VE YILLARDIR ORADASIN GEÇEN İNSANLARI HİÇ YADIRGANIYORSUN KARŞINDA KATLİAM OLUYOR KILINI KIPIRDATMIYORSUN. SONU ZATEN TAMAMEN SAÇMALAMIŞ SON OLSUNDA DİYE YAPIM BİR DURUM OLAYIN BAŞINDA DIŞARIDA DURAMIYORSUN OLAYIN SONUDA DIŞARIDA HAYAT OLDUĞUNU ANLIYORSUN. SINIF FARKI VAR DİYORSUN ABİ NEDEN ALDIN OKADAR ADAMI OZAMAN 😀 KULLANMAK İÇİN ALDIN ABİ NEDEN AÇ BIRAKIYORSUN 😀 KULLAN EKMEĞİNİ VER 😀 10/4

Anonim
26 Eylül 2015

begenmedim

filmbaz
26 Eylül 2015

keyifle izledim içeriğe göre son daha heycan uyandırabilirdi ama olsun sonucta sonuda fena değildi gerisini söylersek filmin mantıgı ortaya çıkar konu değişik ekşın aksiyon merak ve gerilim mevcut izleyin derim

servet
26 Eylül 2015

anarşist bir film olmuş

jfkljdg
27 Eylül 2015

Değişik bir film olmuş izletiyor kendini ama sonu olmamış sevemedim. İzlemenizi öneririm.

erkanshow
28 Eylül 2015

Film gayet başarılı bir şekilde başlıyor. İzlettiriyor kendisini. Bir tek son bölümü beğenmedim. Sanırım devamı gelecektir.

kezban 42
28 Eylül 2015

mmmm çok güzel saçma müthiş ama vakit kaybı

mehmet örüs
30 Eylül 2015

süper mutlaka izleyinn

Anonim
30 Eylül 2015

izlemeye deger

anlama sana
01 Ekim 2015

Farkli bu bakis acisi sizin beyninizde genc adam guzel kizi alir treni dugun arabasi gibi mi yaparlar olucakti sonu gayet basarili hayali beyinsizce trende yasamak olan kisinin kendi egesu icin millete neler cektirdigini insanin insani nasil kullandigini ayrica disarda donarsin olayinin zaten film icinde bir yalan kurmaca oldugu soyleniyor sonucta bebek safliginin ve bir kiz cocugunun sag kalmasi ve disarda bir canlinin olamasini gormesi herseyin yalandan ibaret oldugunu acikliyor ama size ordan burdan atlayan sonu basindan belli filmler lazim arka vagon beyinliler :))) biraz ezikledim:))

anlama sana
01 Ekim 2015

Yorumumu begenmeyen recep ivedik izlesin 🙂

anlama sana
01 Ekim 2015

Admin bide yeni yorum tarihlerini uste cek yav onuda buzmi diyek :))

Anonim
01 Ekim 2015

Entrance

svssssssssxx
01 Ekim 2015

Çok saçma

Pide
02 Ekim 2015

insana birşey katmayan hiçbir anlamı olmayan ne olacak diye diye beklenen vasat bir film hiç beğenmedim

serka
04 Ekim 2015

10*10

Rumuz1
06 Ekim 2015

Daha iyi olabilirdi.

Cansu y.
06 Ekim 2015

Cok saçma ve uyduruk bır fılm olmuş çoğu yerını atladım zamanıma ve net paketıme yazık ettım 🙁

filmkolik
11 Ekim 2015

bu saçma sapan filme o kadar ödül nasıl verilmiş aday gösterilmiş

adem baba
12 Ekim 2015

harika film, tren dünya, içindekiler insanlık, yaşananlar da insanlık tarihi. bazı arkadaşlar sonunu beğenmemiş, dünyayı nasıl bir son bekliyor sanıyorsunuz. kutup ayısı hem umudun hem de tehlikenin işareti; eğer hayatta kalabilirlerse. hem görseli hem de mesajı çok başarılı bence, uzman değilim ama bu filmi çok beğendim.

Hasret
18 Ekim 2015

Bastan güzeldi ama sonrası Anlamsız Saçma geliyor. Gerçekten zaman kaybı

Samet
27 Ekim 2015

Bir filmi de beğenin be orospunun çocukları, yorumlara göre izliyorum filmleri.!

ismail
03 Kasım 2015

filmin sonu hariç güzel izlenir.

Anonim
03 Aralık 2015

bu neya aklı olan seyretmesin

fnaf4
05 Aralık 2015

biraz saçma olmuş

dengesizman
08 Aralık 2015

tamamen saçmalık kesinlikle izlemeyin çocuk avuntusundan başka bişiy değil yetişkinlik seviyesine çıkaramamışlar filmi çat küt pat 5 dakka. gerisi de saçmalık

Ferhat
12 Aralık 2015

Sonu saçma ama ilgi çekici yapmışlar

merve hasret
17 Aralık 2015

looooo hasret merve begenmıs eyı fılm

ramazan yıldız
20 Aralık 2015

çok kötü zaman kaybı…

ramazan yıldız
20 Aralık 2015

cok kötü zamn kaybı

İdris
18 Ocak 2016

Once guzel basladi sonu igrenc anliyacaginiz berbat zaman kaybi

balinda şîn
23 Ocak 2016

hayvan gibi bir şey yapmışlar…
izleyin izleyin izleyin!!! ama anlayın da

murat
01 Şubat 2016

tek kelime yeter bu filme. İĞRENÇ

murat
01 Şubat 2016

İĞRENÇ

Toprak
03 Şubat 2016

Beyinler ayni calismadigi icin herkafadan bir ses cikmis

Trolcan
04 Şubat 2016

Bu nediki bele

Uğur
04 Şubat 2016

Mantık dışı bir film olmuş ama bazı kısımları insan yaşamı nı ırkçılığı kademeli yaşamı çok güzel anlatmış yanlız son kısmında dünyanın yavaş yavaş eski düzenini alması gerekiyordu diye düşünüyorum ben en azından bu şekilde bir sON kafamda belirmişti sonlara doğru AMA YİNE HÜSRAN 🙁

Zehra A
05 Şubat 2016

Harbiden sonunu hiç beklemezdim ama kesinlikle izleyin…. 😀

aykut7818
23 Şubat 2016

OSCARLIK FİLM İNANILMAZ KESİNLİKLE İZLEYİN.

Anonim
02 Mart 2016

İZLEMEYE DEĞER

akhisarlı
20 Mart 2016

güzel bir film sürükleyici ama sonu iyi olmamış sonu daha iyi olabilirdi filmin geneli güzel başarılı.

Gerk
04 Nisan 2016

Daha izlemedim ama sonu Canmı şimdiden sıkmaya başladı

fatih
05 Nisan 2016

yeni bölümü çıkarmı acaba

mrve
23 Haziran 2016

Oha çok güzel diye baslayan sonra bu neydi şimdi diye biten film

Osman
21 Ocak 2017

İzlenir kalitede değişik bir bilim kurgu filmi.

azefilm
04 Mart 2017

Miau ile baslayan filimden ne beklenirse o

Anonim
01 Aralık 2017

Güzel film

Yukarı Çık