Kanlı Hesaplaşma 7.1/10

Türkçe DublajTür : Korku, Gerilim, Suç Gösterim : 12 Haziran 2009 Imdb : 7.1 Yapım : 2009

Yönetmen :

Senaryo : ,

Oyuncular : , , ,

Orijinal İsim : San suk si gin

Kanlı Hesaplaşma 7.1/10

Tokyo’daki Çinli göçmenler, Japonlar tarafından kabul görmemekte, hayatlarını saklanarak ve korku içinde sürdürmektedirler. Köşe bucak yaşanan bu hayatların Çin’in kuzeyinde sade ve dürüst bir hayat süren Steelhead tarafından anlaşılması oldukça zordur.
Steelhead, bir süre önce Tokyo’ya giden kız arkadaşı Xiu Xiu’dan haber alamamaya başlayınca tehlikeli bir maceraya atılır ve kız arkadaşının peşinden yola koyulur. Steelhead, Tokyo’ya ulaştığında buradaki Çinli göçmenlerin sadece Japonlar’ın değil Çinli çetelerin de baskısı altında olduklarını görür. Kız arkadaşını ararken farkında olmadan bir yakuza ile karşı karşıya kalan Steelhead, ne tesadüftür ki yakuzayla karşılaşınca kız arkadaşını da bulmuş olur.

Fragman

27 Mart 2012

İzlenme : 146.190

Yorum : 42

Sonra İzleFavorilere Ekle

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

ümit berk
27 Mart 2012

süper bir film izlemege deger … ( ilk yorum benim 😀 )

hasanto
27 Mart 2012

bize bu imkanı verdiginiz icn tsk .d

Süleyman
27 Mart 2012

Film tek kelimeyle harika… Teşekkürler!

alper
27 Mart 2012

sonuna kadar izledim zaman kaybı..

birisi
27 Mart 2012

film konu güseldi ama jackie chan alışdığımız dövüş stilinden uzak kalmış..filmde çok pasif gördüm..romantik bi film olsaydı..olurdu..yani kısaca beklediğim gibi bişi olmamış.adam bi ki kung-fu yapar..nede olsa çin malı..bu kadar olur ..film eksi not aldı..valla zaman kaybı dicemm..

yby
27 Mart 2012

Telefon Kulübesi Telefon Kulübesi Telefon Kulübesi Telefon Kulübesi

Anonim
27 Mart 2012

jack c. den fraklı bi okadarda güzel bir film..

yusuf yürekli
27 Mart 2012

site harika.. iyi ve kötü tüm filmler burda.. bu film için yorum yapayım dedim.bol bol muhabbet var.bir tane bile aksiyon korku herangi hareket yok.tşkler admin

urbanus
27 Mart 2012

tamamen vasat bir film zaman kaybıııııııııııııııııı !!!

xray
27 Mart 2012

bakalım nasılmış…:)

TUNAHAN
28 Mart 2012

SONU COOOK SACMA BITMIS VE IYI BI FILIMDE SAYILMAZ BEYENMEDIM

nilufer
28 Mart 2012

bu kadar etkilenip de agladigim film olmamisti.cooooooook güüüüzel bir filmdi

barıs
28 Mart 2012

konu guzel ama orta not alır. Yinede izlemeye deger.

barıs
28 Mart 2012

Bekledigim kadar güzel bir film degil vasat. Ama yinede izlenir.

volkan
28 Mart 2012

zaman ayırıp izlenilcek bir film tavsiye ederim..

UmuT
28 Mart 2012

İLK YORUM SENDEN OLUNCA NE OLDU ŞİMDİ :p

mehmet
28 Mart 2012

film cok güzeldi bence izlemeye deger kesinlikle zaman kaybı degil benim acımdan

44
28 Mart 2012

süper .)

GÖKHAN
28 Mart 2012

bu filmi daha önce izlemiştim izlemek isteyen arkadaşlar için tavsiye ederim

emin
29 Mart 2012

Muhteşem…..Örnek insan nasıl olur, nankör insan nasıl olur ve aslında sadece çıkarlarımız için yaşadığımızı anlatan bir film. Ancak Jackie Chan için sıradışı ve duygusal bir film. Paylaşım için teşekkürler.

mrym
29 Mart 2012

kesinlikle mükemmel bir film

selocan
29 Mart 2012

baktım jackie chan oynuyor dedim dövüşlü gzl bir filmdir. alakası bile yok böyle acıklı yavaş sakin böyle bir acayip işleyişi var filmin ben beğenmedim beklediğim gibi çıkmadı. yine de teşekkürler.

cihan
29 Mart 2012

çok güzeldi bencejackie chan’in alıştıgımız filmlernden farklıydı izlenmeli…

Alp
30 Mart 2012

Senaryo: Tung-Shing Yee, Tin Nam Chun

Yukarıda belirttiğim şahıslar zamanımı çaldılar. 🙁

Mehmet
30 Mart 2012

Nezaman bi Film izleyeceğim tamam diyorum bu güzeldir, yorumları okuyorum hevesim kacıyor. Bundan sonra yorumlara bakmadan direk filme dalıcam 🙂

doğan acar
31 Mart 2012

alper sen fılımden anlamıyorsun kardesım ne zaman kaybı bu fılm super daha ne olacak kendın ceksene bıtane fılm bızde ızleyelım ezik…

ı= ! K R E T
31 Mart 2012

GERCEKTEN IZLEMEDIM FILIM HARIKA BIRAZDAN IZLICEM 😀

nilufer
31 Mart 2012

bu filmi cok beyendiyim için tekrar izledim bin defa izlesem yene severek izlerim bu filmde hayatin tüm gerçekleri,yaşam mücadilesinin her noktası açıkca seyirciye çatdırılır.Jackie Chan bu filmde ilk kez ağlıyor, ilk kez erotik sahnede bulunuyor, ilk kez yasadışı işleri kendi amacı için kullanır, ilk kez filmin sonunda ölüyor.Çooook ama Çooook etkileneceyiniz bir film

özgür
02 Nisan 2012

çok kötü bi film boşa vakit kaybı

RAFAEL
02 Nisan 2012

COK BEYENDIM MARAQLIYDI

kadir serin
02 Nisan 2012

bence tamamen zaman kaybı 7.1 puanı haketmemiş bir filmdi.

osmanın osmanı
05 Nisan 2012

şuan en son yorum bende olduguna öre birdahaki kişi eger bir yorum yazmazsa bu yorum hala en sonyorum olarak kalacaktır…..

pençe
27 Nisan 2012

zaman kaybı boşuna vaktinizi öldürmeyin:)

6T1S
13 Mayıs 2012

arkadaşlar film chan tarzı deil film de çinden japonyaya çalışmak için kaçak giriş we yaşamaya çalışma anlatılmış. gerçekçi film fazla aksiyon falan yok ama güzel film bana sorarsanız.herşeyi film olarak almamk lazım bu gerçek olaylarla harmanlaştırılmış bi film

Şİkebahçe
02 Haziran 2012

arkadaslar gerçekten çok güzel bir film ilk basları sıkıcı gelebilir ama öyle değil herşeyin anlamı ilk baslarda dikkatli izleyin

Şİkebahçe
02 Haziran 2012

sonundada gözüm doldu :/

adward
19 Haziran 2012

izlediğim en saçma filmlerdendi boşa zaman kaybı iğrençti ya

metin
18 Ocak 2015

Kung fu falan yok Jackie Chan’e bu filmi yakıştıramadım

Oflu
09 Temmuz 2015

Fena degil

Arda
11 Ağustos 2015

Film gerilim tarzında bir film ve hikayesi çok orjinal bence. Jackie Chan klasiği bir film değil fakat sürükleyici ve tahminimce gerçek hayatta olanları anlatmaya çalışmışlar.Sonu çok etkileyici.Başarılı bir film,dövüş izlemek isteyenlere göre değil onuda söylüyorum.

Anonim
18 Temmuz 2016

menasizdie brat

farruh
07 Mart 2018

arkadaslar izleyin derim. olumsuz yorumlara aldanmayin. onlar varsin turk filmi izlesin. tek kelimeyle harika!

Yukarı Çık