Gece ve Gündüz 6.5/10

Türkçe DublajTür : Aksiyon, Komedi, Macera, Romantik Gösterim : 09 Temmuz 2010 Imdb : Yapım : 2010

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , , , , , , , , , , , , ,

Orijinal İsim :

Gece ve Gündüz 6.5/10

2002 yılında Leonardo DiCaprio ile birlikte New York Çeteleri filminde büyük başarı gösteren Cameron Diaz Knight and Day (Gece ve Gündüz) filmiylede göz önüne geliyor. Bu filmde June yalnız bir kadın olarak yaşamını sürdürmektedir. Çok sıradan bir yaşamı vardır. Kız kardeşinin düğünü için hazırlık yapan June Havens, bu sırada tesadüfen süper ajan Roy Miller (Tom Cruise) ile tanışır. Ardından bu ikili macera üstüne macera yaşamaktadır. Ne olursa olsun bu ikili ayrılamayacaktır. Ayrılsalar bile tesadüfler onları biraraya getirecektir. Bazılarınız türkçe dublaj film izlemek istemiyor. Herşeyin orjinali düşüncesiyle altyazılı izliyorlar. Bunun için bu filmi altyazılı izleyebilirsiniz.

Gece Ve Gündüz AltyazılıGece Ve Gündüz Türkçe Dublaj
Fragman

18 Aralık 2010

İzlenme : 24.239

Yorum : 100

Sonra İzleFavorilere Ekle

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Anonim
18 Aralık 2010

güzel film.

haluk
19 Aralık 2010

iyi film

Anonim
19 Aralık 2010

10 numara film.Teşekkürler filmizlesene.com.tr ekibi.Başarılı ve güncel eklentilerinizle yola devam.

BaBaKiNg
19 Aralık 2010

10 numara bi film

efess3542
19 Aralık 2010

elinize sağlık güzel film

hasan
20 Aralık 2010

güsel paylaşı teşekkürler

osman karabıyık
21 Aralık 2010

macera aksıyon korku emege saygı cok gusel fılm…. !

agit
23 Aralık 2010

sersera serçava…

Anonim
24 Aralık 2010

gerçekten güzel bir film Paylaşım için TŞk edrm

ihsan
24 Aralık 2010

o numara bu filim tavsiye ederim

nihat
24 Aralık 2010

gerçekten güzel film

çeviri
24 Aralık 2010

7.8/10

mesut
25 Aralık 2010

cokkkkkk ıı bır fşım gercek den aranan herseyı bulaboldgın ve kendıne de hısedebıldgın bır senar yo ve oyunculuk var 🙂

Ali
25 Aralık 2010

Film hakkında çok teredütlerim vardı fakat izledikten sonra anladım güzel bir filmdi izlediğim zamana deydi ,)

aydınlı
25 Aralık 2010

süper bir film pylşm için teşekkürlerr.

astica
26 Aralık 2010

ya neden bende filmler başlayıp hemen kapanıyor neden seyredemiyorum biri bana yardım edermi lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

admin
26 Aralık 2010

Sağ üst köşedeki izleme sorunu bölümünü ziyaret ediniz.

Anonim
28 Aralık 2010

SEYREDİLECEK BİR FİLM

lione
29 Aralık 2010

tom curise yıkmış ortalığı

yalçın
29 Aralık 2010

mükemmel bir flim uzun zamandan beri izlediğim engüzel aksiyon flimlerinden birisiydi seyretmeyenlerin seyretmesini tavsiye ederim teşekkürler

krtş'lee
29 Aralık 2010

admin gardaş film çok eyimiş eline emeğine gözüne bileğine sağlık hayılı işler (film müthiş)

sercan
30 Aralık 2010

müthiş ötesi 😀

.sessiz_firtina..
30 Aralık 2010

gerçekten izlenmeli macera severler bunu kaçırmayıııınnnnnnn :)))

forest gump
02 Ocak 2011

guzel fılm

Ufuk
03 Ocak 2011

ikinci parttan itibaren sorunlar var

zzzafer
09 Ocak 2011

oldukça eğlenceli,hareketli ve güzel:)

vetkopst
09 Ocak 2011

teşekkürler 10 numara film

Apo
11 Ocak 2011

Kesinlikle cok iyi bir film

metin
14 Ocak 2011

muhtesem otesı bı fılmm coook sevdım tessekurler admıııınnnnnnn 😀

gonca
14 Ocak 2011

Number one =))

şeval
15 Ocak 2011

çokkkk güzellll

casper
15 Ocak 2011

geçerli,
ROY’un yerinde olmak isterim doğrusuu !

ömer arslan
15 Ocak 2011

film çok keyifli. hiç sıkılmadan 2 saat geçirmek istiyorsanız mutlaka seyredin. ben ikinci kez aynı keyfi aldım:)

Anonim
15 Ocak 2011

film nerden açıyoz açılmıyor

mea
16 Ocak 2011

süpperrrrrrrrrrrrrrrr….

tufan
29 Ocak 2011

tek kelimeyle muhteşem ötesi

güneş
01 Şubat 2011

eylencelı ve cekıcı bı fılm güzeldi…

frkn5506
03 Şubat 2011

harbıden guseL fılm tavsıye uzerıne ızledım , cok bğendım tavsiye ederım

Anonim
08 Şubat 2011

hakikaten müthiş bir film

fato
10 Şubat 2011

çok beğendik muhteşem bi film..mutlaka izleyin sonunda kız çocoğu kaptı helal olsun..:D

uğur
24 Şubat 2011

tek kelime SÜPER !!!!!

cüneyt
24 Şubat 2011

Çok başarılı bir film süper…

seda
06 Mart 2011

çooooooook güzel

sybell
07 Mart 2011

bu siteye bayıldım

melik
09 Mart 2011

film cok güzel gidiodu ama bölüm 4 acılmıo :S

ercanzade
16 Mart 2011

tek kelimeyle harika tam istediyim gibi bir film herkezin eline saglık.

BU FILM SÜPER
12 Nisan 2011

TEK KELİME “MUHTESEM”

sryya
14 Nisan 2011

perfect..hiç sıkılmadan izledimm..izlenmeli:))

omer
01 Mayıs 2011

film bozuk? 1. bölüm

yunus
05 Mayıs 2011

Kesınlıkle ızlenmesı gereken bir eser.film başından sonuna kadaar kendını cok ıyı ızletıyor..

lisa
08 Mayıs 2011

çok güzel di herkese tavsiye ediyorum bayıldım!!!

burhan
13 Mayıs 2011

yine tom cruse yine harika bir filim

melek
19 Mayıs 2011

film güzel yani hem hareketli hem komik izlenir

Anonim
30 Haziran 2011

tek kelıme harıka

siyam
30 Haziran 2011

uzun zamandır izlediğim iyi filmlerden biri.harikaa

eagle
17 Ağustos 2011

harika bi filmdi…en azından aksiyon içinde gülümseyebiliyiyosunuz..kesinlikle izleyin..hoş zamandı..

eagle
17 Ağustos 2011

süperdi

taner
18 Ağustos 2011

süper film hm komik hem aksiyon dolu şiddetle tavsiye ederim 10üzerinden 9 veriyorum tek hatası var oda kızı sürekli bayıltıyor ve oraları hep atlıyor ama süprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

sofia
18 Ağustos 2011

T e K k E l İ m E y L E H A R İ K A … 🙂 🙂 🙂

melike
19 Ağustos 2011

ÇOOOOK GÜZEL BİR FİLM HERKES İZLEMELİ….

hasan
19 Ağustos 2011

film süper ayrıca SİTE YETKİLİLERİNE cok tesekkür ederiz site harika 1 aydır sorunsuz ve en kaliteli filimleri izliyorum. elinize emeğinize sağlık

y-h-c-m-c
19 Ağustos 2011

harika bir film tavsiye ederim !!

serdar
19 Ağustos 2011

filmi boşverin yaptığınız site ve hizmet ve kesintisiz film izleme zevki verdiğiniz için teşekkürler..

emre
19 Ağustos 2011

çok güzel harika

mhsn
19 Ağustos 2011

akıcı güzel bir film… teşekkürler admin

Hakan
19 Ağustos 2011

Superfilim

Batu
19 Ağustos 2011

harika bi filim

drerhanrad
20 Ağustos 2011

güzel ve sürükleyici…

nil
20 Ağustos 2011

çok güzel bir filmmmm

alparslan
20 Ağustos 2011

tek teker motor sahnesine bayıldım süperr bi film…

Taha
20 Ağustos 2011

Helal Olsun Tom cruise Vallaha On numara bence İzlemelisniz 😉 😀

barcha
20 Ağustos 2011

mukemmele yakin begendim

çA
20 Ağustos 2011

mükemmel bi film ya

selocan
20 Ağustos 2011

abi bu siteye helal olsun gerçekten hizmet çok kaliteli böyle devam etmelerini temenni ediyorum ilerde büyük bir site olcak zaten öle ama 1. olur inş.

aatipsiz
20 Ağustos 2011

carpıcı , matrak, zekıce ,neşeli gibi kelımeler eklenmemıs fılm hakkında bende eklıyım dedım 😀 fılm dogrusu nefesım kesıldı ekrana baglıyor ………….

admin17
21 Ağustos 2011

müthiş bir film

tam 35 göztepe
23 Ağustos 2011

filmi 100 kere izlerim süper film

Xacah58
26 Ağustos 2011

Film güzel ve eglenceliydi…Herkese tavsiye ederim sıkılmadan izelye bilirsiniz…İYİ SEYİRLER!

Anonim
03 Eylül 2011

film gerçekten süpeeeeeeeeeerrrrrdii

niyazi
06 Eylül 2011

çok güzel film emeği geçenlere tşkler

ceren
09 Eylül 2011

çokkk güzelditom cruise ve cameron diaz harika oynamışlar.bence izlenicek bi film.

burak
08 Ekim 2011

2 inci izleyısım yne grsem bıyrde yne izlrım iyi film …

GiZeM
08 Ekim 2011

Muhtesem ßır fıLmdı 🙂 tam anLamı ıLe Superdı

kral
08 Ekim 2011

cok guzel

ELEŞTİRMEN
08 Ekim 2011

NE ZAMANDIR BU FİLMİ BEKLİYORDUM.FİLMDE TOM OLURDA FİLM HARİKA OLMAZMII GÜZEL MACERALI AKSİYON DOLU BEĞENDİM.

ramazan
08 Ekim 2011

ses ve görüntü film kadar güzeldi

tavsiye ederim

A.TopraK KALİ
12 Ekim 2011

Hakkını Vermişler Mukemmel Film

bizankal
23 Ekim 2011

güzel film beyler izleyin vaktinize değer.

Anonim
12 Aralık 2011

ucuz cok ucuz

ErolBetül
14 Aralık 2011

Güzel,izlenilesi bir film…

Eşref Erdoğan
18 Aralık 2011

5. izleyişim mükemmel

Anonim
31 Aralık 2011

süper bir film

burcu erkin
03 Ocak 2012

bu filmi daha önce izlemediğime çok pişmanım.. mükemmel bir filmdi kesinlikle izlemelisinz..

okan
13 Ocak 2012

klasik abd yapımı bi film izlerken bay ve bayan smith i anımsattı bana..izlenir yine

Anonim
09 Mart 2012

çok güzel çok güzel

fırat
25 Eylül 2013

güzel filim

Anonim
26 Ocak 2014

harika herkese öneririm gerçekten bu siteye bayılım hergün burdayım artık 😀

omer
25 Eylül 2014

harika bir film daha geride kaldı

Anonim
01 Nisan 2015

bu filmleri nasıl indiriyoruz tarif eder misiniz.

hüseyin
24 Aralık 2016

6 kez izledim.

Yukarı Çık