Madagaskar 3: Avrupa’nın En Çok Arananları 6.9/10

Türkçe DublajTür : Animasyon, Macera, Komedi Gösterim : 8 Temmuz 2012 Imdb : 6.9 Yapım : 2012

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , ,

Orijinal İsim : Madagascar 3: Europe’s Most Wanted

Madagaskar 3: Avrupa’nın En Çok Arananları 6.9/10

Geri dönüyorlar! Aslan Alex, Zebra Marty, Zürafa Melma ve su aygırı Gloria gene ortalığı birbirine katacaklar. Polise yakalanmadan evleri New York’a geri dönebilmek için çareyi gezici bir sirkin gösteri ekibine katılmakta bulurlar. Alex’in amacı mümkün mertebe fark edilmeden eve dönmekken, bu ekiple işi oldukça zordur. Avrupa turnesi şüphesiz ki oldukça renkli geçecektir!

Fragman

12 Ekim 2012

İzlenme : 95.565

Yorum : 40

Sonra İzleFavorilere Ekle


Geri dönüyorlar! Aslan Alex, Zebra Marty, Zürafa Melma ve su aygırı Gloria gene ortalığı birbirine katacaklar. Polise yakalanmadan evleri New York’a geri dönebilmek için çareyi gezici bir sirkin gösteri ekibine katılmakta bulurlar. Alex’in amacı mümkün mertebe fark edilmeden eve dönmekken, bu ekiple işi oldukça zordur. Avrupa turnesi şüphesiz ki oldukça renkli geçecektir!

Gösterim tarihi: 8 Temmuz 2012
filmizlesene.pw puanı: 7.2/10
IMDB puanı: 6.9/10
Yapım: 2012
Oyuncular: , ,
Tür: Animasyon, Macera, Komedi
Senaryo:
Yönetmen:
Orijinal İsim: Madagascar 3: Europe’s Most Wanted


İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

osman
12 Ekim 2012

ilk yorum benden 🙂 mükemmel yaa

1 de türkçe harikasınız..

cenevar
12 Ekim 2012

çok keyfli ya 😀

elif
12 Ekim 2012

çoook güzel bir animasyon

ottoman
12 Ekim 2012

😀 film güzele benziyo izlicem şimdi 😀

mert
12 Ekim 2012

gerçekten kendimden nefret ediyorum bu filmi sinemada izlemediğim için.

ottoman
12 Ekim 2012

beyler film muhteşem animasyons sevenlere tavsiye ederim.

akmonrah
12 Ekim 2012

25 yasındayım hayatta ızledıgım en ıyı anımasyon cok renklı butun serısı oyle

QEMER
12 Ekim 2012

supppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr

Anonim
12 Ekim 2012

çok güzeldi tavsiye edrim

vefkihan
13 Ekim 2012

çokk güzel filmmmm bunun türkçe dublajı tek bu sıtede var 1 aydır arıyorum yok bı sıteye allah razı olsun

mrym
13 Ekim 2012

harika…

ssss
14 Ekim 2012

sassa

can
14 Ekim 2012

çok güzel

can
14 Ekim 2012

süper bu film yaaa ve çok komik

öznur
15 Ekim 2012

ya ciddiyim gerçekten acayip olmuş yani bişey diyemiyorum artık nedesem boş değilmi zaten harbi süper tavsiye tabi ediyorum yani izlemeyen gerçektwn pişman olur 😀

gani kubilay eflatun
15 Ekim 2012

hayatımda izlediğim animasyonlardan 1.si

furkan
15 Ekim 2012

Çok Güzel Çok Keyifli Teşekkürler Filmizle.com Süpersiniz… 😀

CÜNEYT_01
16 Ekim 2012

çok güzel olmuş harika elinize salık

Geccsaa
17 Ekim 2012

😀 güzel sıkmıyo

tub
20 Ekim 2012

bayıldımmmmmm tek kelimeyle izlenmezse kaçırırsınız böle bi eğlenceyi..:)

HASAN AZERBAYCANLI
20 Ekim 2012

muthissss

Ayşe
21 Ekim 2012

Gerçekten Çok beğendim Tam 2 Kere İzledim Çok Kömik ve Eylenceli Teşekürler Filmizle.com.tr 🙂

büşra
21 Ekim 2012

sirk bölümü çok güzeldi

gizem
21 Ekim 2012

BAYILDIMMMM harika ya bence serinin en güzeli olmuş

uğur
22 Ekim 2012

Fevkaledeninde fevkinde bir yapım olmuş gerçekten çok güzel 🙂

mehmet
26 Ekim 2012

süper bir animasyon izlemenizi tavsiye ederimm…

emrah
30 Ekim 2012

gerçekten çok süper bir animasyon olmuş tbrlr

caglar
02 Kasım 2012

tavsye ederim. ama animasyon cizgi film katagorisinde baa göre en iyi görsellik ıce age 3 ve 4

Samet
05 Kasım 2012

Filmin tüm serisi gibi bu filmde İnanılmaz güzel. İzlemeyi düşünmeyin direkt izleyin arkadaşlar.

apexsf
07 Kasım 2012

gerçekten çok heyecan dolu bir film süperr 🙂

zeynep
10 Kasım 2012

süper bir film . zaten sinemada izlemiştim çok beğendim. süper tavsiye ederim

erkan
06 Aralık 2012

tek kelime mükemmel bir balonda ben aldım 40 yaşında bir çocuk olarak

Şamil Barış Türkoğlu
07 Aralık 2012

Arkadaşlar Flash Player İstiyor Bende Yok Ama Şu Anda İndiriyorum En Sevdiğim Animasyon Fiml MADAGASGAR.

fb
15 Aralık 2012

türkçe mi

fb
16 Aralık 2012

film çok güzel

HASAN AZERI
03 Ocak 2013

sUpEr

ercan koc
02 Şubat 2013

böyle sacma bir sey olamaz hic bir film yada belgesel acilmiyor nedir bu cocuk oyuncagimmi yapamiyorsaniz siteyi kapatin siteyi

Ekin
01 Ekim 2013

Arkadaş 25 yaşında adamım beni buz devrinden sonra bu kadar eğlendiren bir animasyon filmi olmadı.. Kaçıran pişman olur.

gru
10 Kasım 2013

zaaaaaaaaaa xdxdxdxd

Dkldlfllfl
19 Ocak 2020
Yukarı Çık