Aynalar 1– Mirrors (Türkçe Dublaj) 6.2/10

Türkçe DublajTür : Korku, Gizem, Gerilim Gösterim : 22 Ağustos 2008 Imdb : 6.2 Yapım : 2008

Yönetmen :

Senaryo : ,

Oyuncular : , , ,

Orijinal İsim : Mirrors 1

Aynalar 1– Mirrors (Türkçe Dublaj) 6.2/10

Gece bekçiliği yapan Ben Carson (Kiefer Sutherland) aynı zamanda sorunlu eski bir polistir. Gece bekçiliğini bir süper markette yapmaktadır. Bu mağaza 1 kişinin ölümüne mal olmuş büyük bir yangın geçirmiştir. Bu mağazada devriye olarak dolanırken, duvarlarda bulunan aynalarda bir gariplik sezmiştir. Duvarlardaki aynaların üzerinde bir gariplik oluşmaktadır. Bir anda yok olan görevlinin izlerini sürmeye başlayan Carson, şeytani bir gücün ailesini tehdit etmek üzere aynaları bir yol olarak kullandığını fark eder. Aynalar üzerinde yanıp sönen ışıklar arasında Carson korkunç görüntülerle karşı karşıya kalmıştır.

Fragman

21 Ağustos 2010

İzlenme : 22.979

Yorum : 57

Sonra İzleFavorilere Ekle

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

ecem
21 Ağustos 2010

sper bi film….izlemek isteyenler izlesin bnce 😉

CaqLa
21 Ağustos 2010

güzel bi film

CaqLa
21 Ağustos 2010

güzel bir film bence

hakan
22 Ağustos 2010

ben filmin puanı 10 üzerinden 9 olmalıydı mükemmel bir film

hakan
22 Ağustos 2010

bence filmin puanlaması 10 üzerinden 8 olmalıydı
kaliteli bir filmdi korku filmi izlemek isteyenler için
güzel bi seçim olacagına inanıyorum

Burak
22 Ağustos 2010

bencede güzel bir film özellikle sonu 😀

cem aşar
23 Ağustos 2010

süper e yakın bi film

eduardo
24 Ağustos 2010

mükemmel bi film mutlaka izleyin bir dost

murattttttt
24 Ağustos 2010

filim güzel herkez izlesin cocuklar harıc bide ayna yanında izlemeyin

ihsan
24 Ağustos 2010

harika bi film herkese tavsiye ederim

azab
25 Ağustos 2010

valla ben tm filmın yuklenmesını beklıodm muratın yorumunu grdum ayna yanında ızlemeyın dıe 5 dk oncede ıcerden ayna aldım geldım sımdı ızlemeye korkuorum 😀

elif
04 Eylül 2010

bu filmi daha öncelerde izlemiştim ben korku filmlerini çok severim ve bu gerçekten etkilendim süper güzel mutlak izleyin 🙂

Anonim
09 Eylül 2010

idare eder

mustafa
10 Eylül 2010

çok guzell

koray
12 Ekim 2010

işte kaliteli bir film böyle olur….

ali
18 Kasım 2010

idare eder iyi diyemem ama kötüde değil

ayı boğn
03 Aralık 2010

çok güzel VE ESRARENGİZ BİR FİLİMDİ BİRİDE 2 SİDE AMA 1 Rİ ÇOK DONUORDU:D

ZAPORBABA
05 Aralık 2010

MANYAKKK HARİKA BİR FİLİM

karamsar
25 Aralık 2010

arkadaşlar sonunu anlayamadım videonun ya:S

mehmet
26 Şubat 2011

film manyak bi film mutlaka izleyin

sofistikirfan
20 Temmuz 2011

Bu ne kadar gereksiz dandik bi film böyle oyunculuk berbat hikaye berbat kısacası iğrenç bi film korku filmi demeye 1000 şahit lazım zaman kaybından başka bi bok değil izlemenizi tavsiye etmiyorum cidden öyle böyle değil çok ama çok dandik

ferit
20 Temmuz 2011

donuyor filmler güzelde içine ediyr eğlencesinin..eski yüklenen filmlerde böyle sorunlar yktu..iki part olalı doğru dürüst seyredemez oldum

Realist
21 Temmuz 2011

Vay be.. evdeki bütün aynaları kaldırma kararı aldım.

ceren
21 Temmuz 2011

Bencede çok dandik bi film izlemenizi tavsiye etmiyorum sadece aynalarla film çekilmiş izlediğime pişman oldum açıkcası

aqil
21 Temmuz 2011

o kadar da korkulu bi filim diyil

strom
21 Temmuz 2011

yorum yapmadan gecemicem gercekten iyi film seyredin derim……………..

Anonim
21 Temmuz 2011

film güzel..beğenmeyenler daha ne bekliyodu ….

Yağız
22 Temmuz 2011

Bence film mükemmeldi o kadar korku yoktu ama kurgusu harikaydı.Beğenilmemesine şaşırdım.Emeğe saygı…

yasır
23 Temmuz 2011

ıkıncıye gore super fılm

cemre
07 Ağustos 2011

İzlerken,Ahanda sıçtık! dedim o derce bazı yerlerde! 😀

dRacooLa
08 Ağustos 2011

güzel bir film di sonunda kendiside aynaya hapis oluyor 😀

sibel
08 Ağustos 2011

film çok takılıyoo izleyemedim

isimsiz
08 Ağustos 2011

güzel bi film ama 2.si dha gzl

janet
17 Ağustos 2011

bence aynalar 2 aynalar 1 den güzel

antiwirüs
10 Eylül 2011

bir filmde de anlaşın ya

caner
04 Aralık 2011

acayip korkunç deil sadece birden bööö :d

Gizem
04 Aralık 2011

Güzel bir film yorumları göz önünde bulundurarak film izleyenlere tavsiye edebilceğim bir film .

emre
04 Aralık 2011

saçma bi filim izliyorsunuz açın tarihi bir filim bunlar yalan geceleri altınıza yaparsınız

emre
04 Aralık 2011

saçma bir filim geceleri altınız yaprsınız ben demesi açaın yiosa dabbe

emircan
05 Aralık 2011

çok korkunç ama süperr 🙂

emircan
05 Aralık 2011

çok korkunç ama süper bir film ya izlemeye değer valla

kerim
13 Ocak 2012

izlediyim2ci filmdirki tam verilmiyo ,yanliwinizi duzeltseneiz iyi olur

buse
29 Şubat 2012

bu filmiin devamı nerde :)) 5den sonrasını bulamadımm :(((

Angel
06 Haziran 2012

Bana bu filmi arkadasim anlatdı bakdıkdan sonrada uzun süre aylnalara bakamaz oldum SÜPER film diyerine vaktim olmadı bakmaya inşallah oda iyidir

verengül
23 Haziran 2013

dracula 08 niye sonunu söylüyorsun ya hasta mısın sen hapsol aynaya bir daha da çıkama filmi izleyecektim sayende sonunu öğrendim izleyesim kaçtı rahatsız mısın ya beğendiysen güzel de bırak sonunu neden söylüyorsun ki puuuuuuuuuuu sana

verengül
23 Haziran 2013

tekrar ben nasılsınız sevgili yoldaşlarım elinizde içecek ile film bulmaya çalışan sonunda buldum derken gidip insanlar yorumlarıyla filme ne demiş diye filmin yorumlarına bir baktığında bazı insanların (dracula 08) filmin sonunu yazdığını gören ve sonra filmi izleyemeyen acılı ve efkarlı dostlarım hepinizin kandilini kutlar dracula08 hariç hepinize sevgilerimi sunarım

verengül
23 Haziran 2013

cemre 07 senin gibi bir hanımefendiye küfür etmek yakışıyor mu hiç çok üzüldüm neden böyle yaptınız hiç yakıştıramadım kınıyorum ben hep doğruluk ve dürüstlükten yanayım sizlerde verengül kardeşiniz sayesinde dürüstlüğe alışacaksınız adım ile dalga geçmeye kalkanı maşama dolar sürüklerim caddede haberiniz olsun şimdiden

verengül
23 Haziran 2013

çağla 21 anladık filmi beğendin artık beğendiğin ile ilgili fikirlerini böyle savurup durma iki yorum yazmışsın ikisi de aynı kapıya çıkıyor fark edemedin sanırım ama verengül kardeşiniz bunlara da el atıp bunları da çözecek merak etmeyin

verengül
23 Haziran 2013

hakan 22 kaç puan verdiğin ile ilgili sürekli değişen fikirlerin sinirime dokunuyor 9 mu verdin 8 mi bir karar ver artık canım bu kararsızlık ile olmaz böyle ileride çok sıkıntı çekersin lütfen bunları aş artık ama merak etme verengül kardeşin buna da el atıp seni kurtaracak kararsızlıktan

verengül
23 Haziran 2013

semi 01 1.41. dakikada ne demek bir açıklar mısın böyle bozukluklara izin vermeyelim artık lütfen ama ben verengül kardeşiniz bununda üstesinden geleceğim sakın dert etmeyin

verengül
23 Haziran 2013

murat 24 herkez ne demek o sakın herkes olmasın biraz daha dikkat ve öğrenmeye istek ile bunları da çözüme kavuşturacağız

verengül
23 Haziran 2013

ecem 21 izlemek isteyenler izleyecek zaten başka kim izleyecek Allah Allah rahatsız mısınız ?

verengül
23 Haziran 2013

emircan 05 sende tekrara düşmüşsün zaten bunun ile ilgili bir yorumum var onu okumanı tavsiye ederim

asım göksu
26 Eylül 2014

İZLEMEYE DEĞER GÜZEL YANİ

iso kojima
03 Mart 2015

çok iyidi mükenmel ama çoğu film gibi buda biraz mantıksız,kesinlikle izlenir.

yeliz
20 Mart 2015

yorum yazarken ne demeye filmin nasıl bir sonla bittiğini yazıyorsunuz anlamıyorum…bence bu tür yorumları eklemeyin yada montajlayın 🙂

Melike321
09 Ekim 2018

Korku gerilim filmi olarak iyi denilebilir, izlenir

Yukarı Çık