Arctic Blast

Türkçe DublajTür : Bilim Kurgu, Gerilim Gösterim : 25 Aralık 2011 Imdb : Yapım : 2010

Yönetmen :

Senaryo :

Oyuncular : , , , , , , , , , , ,

Orijinal İsim :

Arctic Blast

Güneş tutulmasıyla birlikte ozon tabakasında büyük bir delik oluşur..Ve bu delikten yayılan dev bir soğuk hava kütlesi Avusturalya yı tamamen etkisi altına alır. Dünya büyük bir tehlike içindedir.

Fragman

27 Aralık 2011

İzlenme : 133.891

Yorum : 285

Sonra İzleFavorilere Ekle

İzleyici Yorumları

İsim veya Rumuz

 

E-Mail Adresiniz (Gizli Tutulur)

Yorumunuz

Yorum Spoiler İçeriyor ise İşaretleyiniz. (Örnek: Filmin sonunda xx ölüyor.)

- Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.

- Küfür ve hakaret içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

- Yorum Spoiler içeriyor ise, Spoiler butonu kullanılmalıdır.

- Tek kelimelik yorumlar yazmayınız. Açıklayıcı olunuz.

- E-mail adresiniz gizli tutulur. Kimseyle paylaşılmaz.

Anonim
27 Aralık 2011

ızlemeyın. bi film bu kadar kötü olabılır.

taleh azerbaycan
27 Aralık 2011

cox gozel bir filmdi herkese izlemeyi tafsiye ederim doslar arkadaslar

ibrahim
27 Aralık 2011

sürükleyici ve güzel…

hüseyin
27 Aralık 2011

film güzel i beyenen var mı ?

fatih
27 Aralık 2011

Güzel bir film.

nurettin
27 Aralık 2011

ilk ben izliyon

yigit
27 Aralık 2011

tskler filmizle ekibi emeginize saglık lutfen partlı indirim sisteminizi sakın kaldiralim demeyin ayrica dizilerede yonelirseniz cok mutlu oluruz dizi indirmekte super olur tskler sagolun varolun:)))

kaleli
27 Aralık 2011

gerçekten sürükleyici bi film gerilim filmleri genellikle etkileyici oluyo bu da onlardan biri

çiçek
27 Aralık 2011

güzel bir film di.

ali
27 Aralık 2011

flim fena değil izlenebilir.

fanatik
27 Aralık 2011

bence harika bir film kesinlikle izleyin sürükleyici bir seneryoya sahip

diloş
27 Aralık 2011

bu türden filmler çok izledik ama yine de fena değil , izlenebilir..

sdf
27 Aralık 2011

10 numara

deniz
27 Aralık 2011

izlemenizi tavsiye ederim güzel bir filim.

selahattin
27 Aralık 2011

izlenebilir sıkıcı değil

farketmez
27 Aralık 2011

5.0 AMA BÖLE FILMLER MERAK UYANDIRIYO NEDENSE

bruna stefany
27 Aralık 2011

very beautiful D

lazz
27 Aralık 2011

idare eder

KerimŞat53
27 Aralık 2011

film süper ya bugünnü filmi olmasını diler 😀
izlemeyen aglasın
ve uygunsuz şeyler yazmayın

devran
27 Aralık 2011

SAKIN İZLEMEYİN PİŞMAN OLURSUNUZ KARDEŞLER SAVAŞINI İZLEYİN

burcu erkin
27 Aralık 2011

kesinlikle çok güzel bir filmdi arkadaşlar.. aldığı puan fazlasıyla düşük oysa en az 6.5 eder =)

Anonim
27 Aralık 2011

film güzel ama bu tür filmleri çok görmeye başladık hep aynı olaylar üzerinde düşünülüyor 2012 bunun benzeri ve izlediğim birkaç film daha

Canan
27 Aralık 2011

zamanı olanlar izleyebilir, idare eder..

Prince of |Persia
27 Aralık 2011

ya bu ne ya boyle guzel bi film ola bilirmi ya.Bidaha izlicem ya ben doymadim

eylul
27 Aralık 2011

ben sevdim guzel filmdi…sondaki muzigi cok aradim ama bulamadim bilen varmiiiii???

incinaz
27 Aralık 2011

bence süper bir filmdi. eleştirenleride hiç anlamıyorum ne memnuniyetsiz insanlar var …

aka34
27 Aralık 2011

güzel bir felaket filmi izlenebilir

alper
27 Aralık 2011

izliyom bakalım yorum atarım:)

kubilay ateş
27 Aralık 2011

bu ne saçmalık.eksi 50 derece de .arabanın ne radyatör suyu donuyor.nede mazotu.o kadar soğuk var kimse üşümüyor:)))film izleyicileri önermem.10 üzerinden 1.5…..emeğinize sağlık.

mert
27 Aralık 2011

ya arkadaslar bu flm o kdar guzel ki ben izleren siklmadim super izleyin bence superr 100/100 ananim tham bir slk adam mayakmidir film den anlamiyor tm grizkali
bence izleyinNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNnNn

mert
27 Aralık 2011

Size Bir Film Onericem Anonim Salagi Bu Film’i Filmifullizle

Anonim
27 Aralık 2011

sonunu çok kısa kesmişler.ama sıkmadan sonuna kadar izletti. iyidi tavsiye ederim.herkese iyi seyirler…

Anonim
27 Aralık 2011

iyidi ii izleyin 😉

burak
27 Aralık 2011

sonu çabuk bitti. biraz daha uzatsaydılar daha ii olurdu diye düşünüyorum.genede iyi filmdi izlenir hertürlü. herkese iyi seyirler..

carsi35040
27 Aralık 2011

görüntü kaliteleri kötü biraz daha net olursa daha iyi olur..

mavi
27 Aralık 2011

son bölümde arabanın çalışması saçma -50 derecede yakıtı donar.

keş
27 Aralık 2011

harbi film yapmışlarrrr çok iyiii

taner
27 Aralık 2011

filmi izledim.güzel ve sürükleyici bir film.izlemeyin.bi film bukadar kötü olabilir yazan denyoya şunu sölemek istiyorum.filmi kıç…mı izlemiş merak ettim.

Erkan KsK
27 Aralık 2011

İZLEMEYE DEĞER, İYİ SEYİRLER…

Anonim
27 Aralık 2011

guzel bi flim izlemenizi tavsiye ederim arkadaslar

Anonim
27 Aralık 2011

6 ncı bölümü ne ikime koydunuz 😀

Anonim
28 Aralık 2011

eh işte izlenir ama okadarda güzel degil

ayşegül kara
28 Aralık 2011

muhteşem film herkes izlesin

süleyman
28 Aralık 2011

güzel bir film seyredilir …..

süleyman
28 Aralık 2011

güzel bir film seyredilir..

sancez
28 Aralık 2011

flim süper…Anonim…acaba sen bu flimi izleyiptemi yorum yaptın yoksa herkesle alaymı ediyosun…

rasim ciğerim
28 Aralık 2011

bufilim,güzel dikkat ile izleyen ne demek istediğini,anlamalısınız yoksa bir filim boşuna izlenmez.?

yaşar
28 Aralık 2011

Her sıkılan sprey ozon tabakasını deliyor,işte sonucu
kendi elimizle yaratılan kıyamet,zaten kıyameti insanoğlu yaratacak sonunda.Güzel bir doğa olayı anlatımı.Böyle dünya yı altüst eden doğa olayları ilgili filimlere sitenizde daha çok yer verilmesini isterim.Sizleri takip, hemde yakın takip ediyorum.
Teşekkurler.

aykut
28 Aralık 2011

sarmadı be 4 ün sonunda kapattım sis bulut efekti başka bişey yok filmde basit geldi.

conspiratör
28 Aralık 2011

uçak kazası sahnesini saymazsak film güzel bir filmdi felaket filmi severler bu filmi sıkılmadan izleyebilirler.ben yinede bu türde yarından sonrayı tek geçiyorum..

muhammett
28 Aralık 2011

bu güne kadar izlediğim hiç bir filme yorum yapmadım ama bu filme yapmam gerekiyor. konusu güzel ve anlamlı… Ama gerçeği söylemek gerekirse film berbat. daha güzel işlenebilirdi.

sercan
28 Aralık 2011

bu kadar sacma bir film hyatımda izlemedim 3.partta bıraktım 🙂

melih
28 Aralık 2011

Büyük bir zevkle izledim… Flmin her anı heyecan dolu ve çok sürükleyici. Gerçekten izlenmesi gereken bir film. Teşekkürler admin… 🙂

natural
28 Aralık 2011

Güzel ve sürükleyici bir film.

Blindsohn
28 Aralık 2011

gercekcı, gerilim dolu ve inceden sosyal mesajlar veriyorr 🙂 gayet guzel bi film 🙂

samet
28 Aralık 2011

gayet güzel filmdi site yönetimine tesekkürler böyle güzel bir site kurdukları için bundan sonra burdayım ellerinize sağlık…..

BloodHeLL
28 Aralık 2011

Son Derece Saçma Ötesi Bir Film Resmen Vasat Diyebilirim 100 Derece Soğukluk’ta Bir Bulut Tabakası Geliyor Ve Sacmalıkta Burda Biraz Gerçekci Olmalı Film Bence Düşük Bütçeyle Yapılmış Belli Oluyor 60 ile 100 Derece Bir Sis Tabakası Geliyor Arabanın Camları Açık Adam Güneşleniyor Sanki Yanmış 100 Derece Bir Soğuk Olucak Resmen Buzul Caağı Denebilir Adamlar Jeneratörle Isınıyor Vaybe Ne Isıtıcıymış Roket Fırlatıyorlar Roketmi oyuncakmı Belli Değil: ) Hele O Hava Balonlarıda Neydi Öle Sanki Uçan Bildiğimiz Şişme Balonları Salıvermişler Değerli Zamanınız Varsa Bence Tavsiye Etmem.. Yinede Teşekker Ederim Emek Verenlere…

demet
28 Aralık 2011

idare eder..

ibrahim shihan 46
28 Aralık 2011

Değerli Sinema severler
Film gayet güzel ve bana göre 10/7,5 .Film için kötü diyenler, Tahminen diğer sitelerin elemanları yani casus. Admin sen iyisin tam yol İLERİ

uys
28 Aralık 2011

mikemmel bir film izlememenizi tavsiye ediyorum…

bulut
28 Aralık 2011

izleyin

FOASTMAN
28 Aralık 2011

ÇOK GÜZEL FİLM KONUSU DÜŞÜNDÜRÜCÜ DÜNYAMIZIN NE HALE GELDİĞİNİ ANLATMIŞLAR

Anonim
28 Aralık 2011

ben hiç beğenmedim boşa vakit kaybı

Beyda
28 Aralık 2011

Film gerçekten çok güzel.İzlemenizi tavsiye ederim.Paylaşım için teşekkürler.

sefa
28 Aralık 2011

harika bir film kesinlikle izleyin derim.

sasasasas
28 Aralık 2011

lanet olsun

SelamiŞahin
28 Aralık 2011

Gereksiz Bir Film vakit kaybı

fatih yıldırım
28 Aralık 2011

vayy bee güzel filmmişşş… adama madalya vermediler yaa yazık oldu :)))

FATİH
28 Aralık 2011

film çok iyi … bazı filmler gibi düblajında hatası yok .

ahmet
28 Aralık 2011

bence güzel ama grfikleride iyi olsa daha güzel olurmuş

cengiz
28 Aralık 2011

çok süper film sakın izlemeyein

grz
28 Aralık 2011

cokkkk berbat bir filmmmmmm

grz
28 Aralık 2011

cok berbat bir film

murat
28 Aralık 2011

güzel bşr film bu puandan fazlasını hak ediyor

k.kenan
28 Aralık 2011

ufak tefek mantık hataları olsa da film izlenebilir10/6

Anonim
28 Aralık 2011

sonu cidden kısaydı oh kurtulduk hop bitti:D

seda
28 Aralık 2011

sonu cidden kısaydı oh kurtulduk hop bitti 😀

batubey
29 Aralık 2011

fim harika ama bu birgun ya olursa yorum sizin

korsan
29 Aralık 2011

ilk defa bi filme yorum yapıyorum çünkü gerçekten üzel filmmiş

Anonim
29 Aralık 2011

bence güzel bir film :)) tşk

kanky
29 Aralık 2011

felaket çakma bir film zaman kaybı

BeSrAvİ
29 Aralık 2011

Dünyadaki hava kitliliğin atmasfere olan zararını konu almış bir film.. güzel bir çalışma; iyi seyirler.

hym
29 Aralık 2011

sakın sakın sakın izlemeyin :). Olağanüstü klişe ve saçmalıklar serisi….

hym
29 Aralık 2011

bu arada yorumlar filmden kesinlikle daha eğlenceli. dışarısı +5 derece donuyoz diyo yöneticiye sitemde bulunduk gidip özür diliycem 🙂

la
29 Aralık 2011

yahu ok ıbretlık dogayı koruyalım flan ama bu kadar kotu lurmu ya yuhh…

AyhanKurban
29 Aralık 2011

film çok kötü zaman kaybı diyene kadar ibret alında şu pis parfümleri kullanmaktan vazgeçin dünyayı pisleten her bir bireye hakkım helal değildir.

emrah
29 Aralık 2011

film güzel sayılır.her ne kadar eksik yerleri olsada sürükleyici.ama ben bu filmi tv de izlemiştim nasıl oluyorda gosterim tarihi 25 aralık oluyor:D eski film bu.puanı düsük kalmıs 7 olabilirdi

Anonim
29 Aralık 2011

idare eder.

Arctic Blast
29 Aralık 2011

berbat bir film…efektler çok başarısız bile diyemiyorum çünkü efekt yok…konu çok sıradan…oyunculuklar donuk ve başarısız…ancak dalga geçmek için izlenebilir…:)

kuzey 61
29 Aralık 2011

izlemeye değer güzel bir film

Anonim
29 Aralık 2011

ZAMAN KAYBI ÇOK KÖTÜ

tayfun
29 Aralık 2011

bence bilinçlendirici bir film

şenay
29 Aralık 2011

filmi aynı yarından sonraya bnzetmişler ama buda gzl olmuş….

hazan
29 Aralık 2011

KORKU değill idare eder..

Anonim
29 Aralık 2011

cok sacma ya eksi 50 derece de araba çalısır mı ya

adm
29 Aralık 2011

Filmi sonuna kadar izledim vermek istediği mesaj açısından güzeldi.Eleştirmek gerekirse eksi 50 derecede o arabanın çalışması saçma olmuş..Eşinin evine gelen kızda dışarda sarınmış yüzü yaralı soğuktan ama adam dışarda ecz gidip ilac alıyor hiçbir sey yok.Ayrıca bazı kapalı yerde olanlar içeri giren sisten donup ölüyor diğerleri rahat oralara sızmıyor nedense:)Mantık hataları olsada keyifli idi izlemesi.

filmkolik
29 Aralık 2011

yıllardır film izlerim ama bilm kurgu üzerine yapılmış bu filme ilk defa yorum yapıyorum muhteşem bi film tabiki sitede muhteşem herkezin emeğine saygı duyuyor ve teşekkür ediyorum

zekaidede
29 Aralık 2011

gayet güzel bir film bence, izlenilebilir.

dilan
29 Aralık 2011

arkadaşlar idare eder daha kötü filimler izledim fena değil

yasın
29 Aralık 2011

yanı bır fılm bu kadar kotu ve sacma olabılır

yasın
29 Aralık 2011

bıde sunu soyleyım ankarada -3 derecede bıle bızım araba zor calısıyo altına ates yakıyoruz adam -60 derecede marsa bı bastı tık aldı nası bı antıfırız varmıs bee 🙂

ismı lazım degıl
30 Aralık 2011

bu nası fılm opusme sahnesı bıle yoktu

cısss
30 Aralık 2011

oouch ! bosa vakit harcadım 🙁 aslında akıcı bir film yalnız hersey bi anda oldu bitti tadı tuzu eksik kalmıs bir film bana göre. bu tarzda cok etkileyicileri de var bu filmin izleyice hiçbir etkisi yok. hersey yarım kalmıs…

bilal
30 Aralık 2011

tabii holywood flimi olmadığı belli ama dizi tadında film izlenir..

Selman
30 Aralık 2011

Orta karar bir film,efektleri güzel.

izleyici
30 Aralık 2011

merhaba arkadaşlar filim zaman kaybından başka birşey değildir benden uyarması son pişmanlık ve harcanan zaman sonradan fayda etmiyor. 10 üzerinden 4 puan veriyorum çok bile iyi seyirler.

ylmz
30 Aralık 2011

güzel güzel

GAMNEB
30 Aralık 2011

İNANILMAZ GÜZELDİ))

gangster
30 Aralık 2011

bi filmde bu kadar müzik mi olur.full orkestra çalıyor.İZLEMEYİN böyle saçma filmleri.kalite filmlere hakaret olur

gangster
30 Aralık 2011

saçma sapan müzikler bozmuş biraz

anLamsız
30 Aralık 2011

mükkemmel bir film yanlız konusu o 2012 filmine değinilmiş

mücahit
30 Aralık 2011

insanların dünyaya ne yapabilecegini gösteren anlamlı bir film.dünya yı yok etmekte korumakta bizim elimizde.

ozgur
30 Aralık 2011

anımasyonlar dışında herşey iyi bence.

omer
30 Aralık 2011

tek kelıme zaman kaybıı:!!

Anonim
30 Aralık 2011

şimdi sölemek isdedigimiz çok sey var:d filmde tel çekmioken net oluo 😀 sonraaa eczanede elektrik yokken aynı yerdeki buzdolabının ışıgı yanıo … herkes dışarı çıktıgı anlarda ölurken adam rahat rahat gezio 😀 aslında güzel film ama bazı hatalar var işde. 😀

berat
30 Aralık 2011

bence film izlemeye değer çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim.

enessl
30 Aralık 2011

süper film.ne kadar kötümser ve anlayışsız insanlar var

muammerokan
31 Aralık 2011

Romantik ve hafif bir film.Sıkıcı değil.

dokuz
31 Aralık 2011

gerçekten çok iyi bir film. sıkılmadan izlediö.

sex98
31 Aralık 2011

İZLEDİYİM EN İYİ FİLMLERDEN BİRİYDİ ÇOK GÜZELDİ İZLEMEYE

GERÇEKTEN DEYER BİR FİLM SÜRÜKLÜYECİ VE GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL.

sand
31 Aralık 2011

film güzel fakat biraz daha paraları olsaymış daha iyi olurmuş

yigit
31 Aralık 2011

super fılım

Uzman
31 Aralık 2011

Klasik bilim kurgu filmlerinden fakat sürükleyici ve güzel bir film.Bence izlemeye değer…

cengiz
31 Aralık 2011

film çok kötü degil gözlerimden yaşlar akıntı 7 puan lık film için teşekkürlerimi sunarım site calışanlarına

eclipse
31 Aralık 2011

soğuk hava kütlesinden koşarak kaçanı da görmüş olduk, cem yılmazın radyasyondan koşarak kaçan insan var espirisi bu filmde gerçek oldu 🙂

batuhan çakırhan
31 Aralık 2011

valla bu film çok güzel zamanınız varsa hemen izleyin izlemeye deyer 😀

gökhan
31 Aralık 2011

harıka bır fılm izlemnizi trcih ederım

Mustafa Aşcı
31 Aralık 2011

Harbiden cok guzel film 🙂 Herkes izlemelı bence

ibrahim yaman
31 Aralık 2011

çok süper bir filmmiş teşekkürler

eyüp
31 Aralık 2011

ya film idare ederde -50 derecede arabamı çalışır be akadaş:D bide kapıyı açmaya çalışıyo cam zaten donmuş dokundan saten kırılcak bide -50 derecede sokağa cıkıyo::D hayatta kalıyo:Dbunlar hariç güzeldi:d

Ahmet
31 Aralık 2011

Film çok güzeldi ama ALLAH bizi böyle felaketlerden korusun inşallah filmde şu kelime çok ama çok önemliydi bence ozon tabakasının delinmesi ALLAHTAN DEĞİL insanların doğayı tahrip etmesi zaten şu andada aynısı olmuyormu heryerimiz betonlarla kaplı ve yeşil olan herşeyi yok ediyoruz bravo insan oğlu kendi sonunu kendin hazırlıyorsun…

fuzuli
01 Ocak 2012

Güzelmiş tavsiye ederim

mustafa
01 Ocak 2012

izlenebilir emeğinize sağlık

Swl_
01 Ocak 2012

film izlenilebilir ama içinde okadar çok tezat durumlar varki:)insanlar donarak ölürken araba sorunsuz çalışıp biyerden biyere gidebiliyor..elektirk sobaları çalışıyor:)sürükleyici ama sıradan 10 üzerinden 5 ;)iyi seyirler teşekkürler filmizle ekibi..

filimcan
01 Ocak 2012

Dünyanın karşı karşıya kaldığı büyük felaketin mutlu sonla ve başarıyla bitiği güzel bir film. Zaman kaybı değil.

Anonim
01 Ocak 2012

boş zamanda izlenir fena değil

hehey
01 Ocak 2012

Zamanınızın kıymetini bilin izlemeyin BERBAT!

yalnız efe
01 Ocak 2012

paylaşım için teşekkkürler… filme gelince, bu tarzda bir çok benzeri olan ancak benzerlerine göre oldukça sıradan, gerçekçi hiç bir efekti olmayan kötü bir film diyebilir.çok vaktiniz varsa hiçbir şey bulmazasanız tv.de film kalitesiyle izlenebilir. gerisi size kalmış…

Anonim
01 Ocak 2012

güzel:)))

arcic blast
01 Ocak 2012

süper

satılmıs soker
01 Ocak 2012

cok salakça bır fılm ve cok basıt

yeliz
01 Ocak 2012

çok güzel bi film aksiyona bayılırım zaten

sertac
01 Ocak 2012

gercek olacak bir filme benziyor

MaMii
01 Ocak 2012

Anonim senin film izlemekten Baska isin Yokmu Kardesim 🙂
Tum filmlerde Yorumun var Nerdeyse.
Bırak filmi Falan HayaTa AtıL Biraz:))

ciwan
02 Ocak 2012

akıllı olmak lazım bu dünya fani bizleri ahiret hayatı bekliyor film bana bunu hatırlattı

zırt
02 Ocak 2012

zeka geriliği olanlar izlesin…felaket filmi değil film felaket berbat

pantech
02 Ocak 2012

yarından sonra days after day filminin alternatifi sadece oyuncular değişmiş senaryo aynı

kadir
02 Ocak 2012

gerçekten insanın nefesi ni kesen bir fantastik gerilim sürükliyici birmacera emeyi geçenherkese teşekür ederim başta filimizle.com trre ekibine

hakan
03 Ocak 2012

izlemeye deger mutlaka izleyin derim

hakan
03 Ocak 2012

izlemeye deger bence mutlaka izleyin

BARAN
03 Ocak 2012

BU KADAR SAÇMALIK OLURR YANİİ

ebru
03 Ocak 2012

gercekten super bir film hikaye kime aitse wonderfullllll 🙂 begenmeyenler gercekten manyak

iLKeRHM
03 Ocak 2012

Bu kadar ucuz bi film olmaz ya. aklı olan izlemesin..
dışarsı sadece -50 derece diyo ya varmı böyle bi komedi ya.. araba nın camını saniye de temizliyo buz tutmamıs -50 ama buz tutmamış.

arkadaslar ucuz amerikan yapımı film. 3 4 odada geçiyo film bu kadar basit bi filme güzel diyonuz.
evet KOMEDİ TÜRÜNDE HARİKA Bİ FİLM :s::SD:

samet
03 Ocak 2012

çooooooook güzel bir film

Mirmika
04 Ocak 2012

Hiç Zaman harcamayın kötü bir film.Keşke izlemeseydim

Ferid
04 Ocak 2012

teşekkürler admin…sayende mükemmel bir film izledim…gerçekten çok güzeldi……

hakan
04 Ocak 2012

çok basit ve saçma zaman kaybı

hakan
04 Ocak 2012

çok saçma

xena
04 Ocak 2012

bosa harciycak vaktiniz varsa izleyin …Cok kotuydu

can
04 Ocak 2012

basit ibi duruyo ama birsürü bilgi iceriyo izlemesini bilene

adil
04 Ocak 2012

sadece ozon tabakası ısıyı tutmaz hava olaylarıda ozon tabakasınn altında olur yanı filmde rüzgar sesi duyuluyo bu imkansız begenmedim emegınıze saglık yınede

Berkant
04 Ocak 2012

Filmin içinde Mantık hatası çok var , idare eder

abuzer suverdi
05 Ocak 2012

Vakit kaybı, sakın izlemeyin.

tamer (Blacksea)
05 Ocak 2012

izleyecek yeni arkadaşlara tavsiyem..film ilk başlarda sıkıcı gelebilir belki..film kötü felan yazıyorlar onlara pekde aldırış etmeyin gayet sürükleyici vede güzel bir film..yarından sonrayı izleyen varsa ona benzer ama onun kadar kaliteli değil.. iyi izlemeler arkadaşlar…

faruk
05 Ocak 2012

iğrençççççççççççççççççççççççççççç

koc
05 Ocak 2012

biraz abartili olsada guzel

burcu
05 Ocak 2012

güzel film..

serdar
06 Ocak 2012

güzeldi izleyebilirsiniz. sürükleyici,

Tanrının Kırbacı
06 Ocak 2012

Hayatımda izlediğim en saçma 5 filimden 5. olanı Kesinlikle vakit kaybı ..

oylesine
06 Ocak 2012

ben boyle kötu film gormedim dunyayı kurtarmak icin amerikanın illa bi yere bomba atması mı gerekiyor

yıldız
06 Ocak 2012

izlemeye değer güzel sürükleyici bir film.

Anonim
07 Ocak 2012

serdar says; yours mankafa ?

mustafa
07 Ocak 2012

çok kötü bi sisteminiz vr film çok donuyo tamamen dolmasına rağmen donuyoo!!!

Ahmet Karaaslan
07 Ocak 2012

harika bir film kesinlikle izleyin

Bugraaaaa
07 Ocak 2012

Konu çok iyi ama senaryo ve yönetim ve görüntüler için aynı şeyi söyleyemem, çok dikkatsizce hazırlanmış, ama zamanınız varsa izleyin yine de izletiyor..

ceren
07 Ocak 2012

harika bır doga fılmı ıdı izleyınnnnn

zeki
07 Ocak 2012

harikatdı

filmkolik
07 Ocak 2012

senaryo vasat, klasik dünyayı kurtaran üstün zeka bir kahramanımız ve onun deneyimsiz ama çok cesur kızı yani çok ütopik kahramanlar var…görsel efektler berbat oyunculuk berbat bile değil rezalet sadece seçilen mekanlar ve mekanlarda dekorun uyumu son derece başarılı birde makyaj iyiydi …

Serkan
07 Ocak 2012

Film süper izleyin bence xDxD anamZaa

AYŞE
08 Ocak 2012

Çok beğendim..

Anonim
08 Ocak 2012

klasik amerikan filmi yine dünyayı onlar kutardı. filmin içerisinde birçok tezat ve mantık hatası var. bence zaman kaybı oldu tavsiye etmem.

azad
08 Ocak 2012

film harika arkadaşlar tavsiye ederim…

incilifilm
08 Ocak 2012

film on numara izlemedim ama on numara

ferhat
08 Ocak 2012

bu kadar berbat bı fılm olmaz sanırım zaman kaybından baska bısey degıl yıne amerıka yıne bılgısayar basından dunya kurtuluyor sacma fılm seyretmeye degmez….

şenol tiryaki
08 Ocak 2012

süper bi film izlemenizii tavsiye ederim

İSA ATALAY
08 Ocak 2012

Bu film bizim için uyarıcı bir film kötüde olsa
izlenmesini tavsiye ederim

hakan
08 Ocak 2012

eh ldare eder zaman kaybı diyemem

hakan
08 Ocak 2012

eh idare eder zaman kaybı diyemem

tuncay
08 Ocak 2012

thanks you 🙂

Anonim
09 Ocak 2012

konu olarak gusel ama efekt olarak cok basıt bı fılm onermıorum …

jellybone
09 Ocak 2012

guzel senaryo, mantıksız kurgu, hayatımda gördüğüm en saçma pc efektleri. ama hakkını vermek lazım surukleyıcı bır fılm.boş vaktın varsa ızlenır 😀

sahinuysal
09 Ocak 2012

emegi geçenlere teşekkürler güzel filmdi

Ali
09 Ocak 2012

izlemeye deyer bir ilimdi

Ali
09 Ocak 2012

izlemeye deyer bir filimdi

mahkum29
09 Ocak 2012

hersey cok guzelde su partlar bıde otomatık gecıs yapsa harıka olcak herseyıyle filmizle.com 10 numarasın admin

cafer
10 Ocak 2012

bence bu film yerine bir zamanlar anadoluda filmini tavsiye ederim türk filmleri arasında şimdiye kadar izlenen en sürükleyici en gerilimli filmlerden bi tanesi son derece mükemmel bir film ayrıca avrupada altın portakal film festivaline layık görülen bi film mutlaka izleyin….

tipitip
10 Ocak 2012

bu filmi izleyeceğinize gidin lanet olası kıcınıza aynada kaş bıyık cizin daha hoş zaman gecirirsiniz 🙂

amık
10 Ocak 2012

oh be dünya bir kez daha kurtuldu , bir an çok heyecanlanmıştım halbuki

Nie Sen Vanpirmisin Gardaşşş
10 Ocak 2012

Altını Şer İncisi Ker CcCİnciCcC Sunar Berbat Film mk OgullARI

metin
11 Ocak 2012

hava durumlarıyla alakalı bir sürü şey öğreniyor insan güzel bir film izlenir

SUAT
11 Ocak 2012

ANONİME KATILIYORUM 🙂

aydan
11 Ocak 2012

bu tür filmler den hoşlananlar için izlenebilir bi film

tamer
12 Ocak 2012

mükemel mükemmel mükemmel

giz
12 Ocak 2012

sürükleyici olduğu için güzel bir film .oldukca bilindik diyaloglar içerse de ört pas etmiş..

endishe
12 Ocak 2012

süper bi fiLm boş yorumLara takıLmayn kesnLikLe izLeyn..

seuuz_27
12 Ocak 2012

bu filmi kacırmayın ızleyın

smh23
12 Ocak 2012

adam jack dünyayı kurtardı gene…

celil
13 Ocak 2012

çok saçma bir film boşa zaman kaybı

gitar_ist
13 Ocak 2012

güzel film fena değil.ama yarından sonra yı şiddetle tavsye ediyorm arkadslar kesnlkle izleyin

sema
14 Ocak 2012

gayet hoş bir filmdi tavsiye ederim ama türünün cok ötesinde de değil belirmekte fayda var 🙂 teşekkürler

EKREM
14 Ocak 2012

sacmalık adamın biri dünyayı no dk kurtartı

Özgür
14 Ocak 2012

Vat kaybı olarak görmüyorum güzel bir filmdi.Sunu söyleyebilirm ki izledikten sonra keşke izlemeseydim demeyeceksiniz en önemliside bu izlenmeye değer 5 üzerinden 4.99 🙂

ilkan
14 Ocak 2012

çok saçma bir film tavsiye etmem

ironyize
14 Ocak 2012

çok güzel bir filmdi tam fantastik bir film tavsiye ederim.

büşra
14 Ocak 2012

harika bir filmdi çok ama çokkk güüzeldi mutlaka izleyin.. 🙂 🙂 =)

Çağrı
14 Ocak 2012

MukemmmeLL bi Filmm tavsıye ederim…

ismail
15 Ocak 2012

Nasıl Söylesem Özenilmemiş fazla para HarCanmamış Ama İnanılMaz güzel yapılmış bir film gÖzlerimi yaşartıcak kadar güzeL Teşekür ederiz.. Tavsiye edilir Zaman kaybı değil.Kesinlikle.saygılarımLa..

timuçin
15 Ocak 2012

hoş

ihsandöner
15 Ocak 2012

günümüze göre gerçeğe yakın güzeldi.

bekir nacar
15 Ocak 2012

güzel ne kelime harikaaaa 🙂

mrdm
16 Ocak 2012

bıldıgın katıl arılar bılmem katıl neler formatında sacma sapan bı tv fılmı.gercekcılıgını tartısmıyorum bıle.gıdın cuneyt arkının tırpan ceker gıbı ınsan oldurdugu fılmlerı ızloeyın daha ıyı.

beco
16 Ocak 2012

bu fılme fılm dıyen gıtsın reklam fılmıne oscar versın…ıgrenc bı fılm komedının onde gıdenı…hehehe cok guldum cok….

emre
16 Ocak 2012

güzel film

mustafa
18 Ocak 2012

acı ama gerçekler bu kullandığımız spreylerden dolayı bu olayların çıkması çok normal güzeldi beğendim 10 puan

nr
18 Ocak 2012

ya süper bi filmdi. çok heyecnlı. ilk arkadaşm izledi bana da önerdi bu kdar sürükleyici olduğunu tahmin etmiordm. harbi süper yaaa.. herkse tawsye ederm. iyi seyirler izleyen herkse…….

hosomed
18 Ocak 2012

helal olsun bir film bu kadar kötü olabilir wall-e bile bundan daha güzel

Anonim
19 Ocak 2012

fılm ıyımış

İsmail
21 Ocak 2012

Güzel filmdi 10/7 diyebilirim. İzlenebilir

furkan
22 Ocak 2012

Tek parça olsaydı daha ii olabililrdi ama gene de fena değil.

okan
23 Ocak 2012

Film süper izlenmesini tavsiye ederim bizlerin doğaya ne kadar zarar verdiğimizi vede doğanında bizlere karşı ne kadar acımasız olduğunu konu alan bir film emeği geçen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

gkhn
25 Ocak 2012

adamın 3m arkasından buz geliyor, teli açmış işin ciddiyetini anlatıyor iş arkadaşına çok ciddiyetsiz bir flim Malkoç oğlu daha iyidir.

aloha
26 Ocak 2012

mesajları iyi,seyri ömürden 1,5 saat götüren bir film.

Anonim
27 Ocak 2012

türkler yapamadıgı için kötü diyorlar mükelmel flim

aziz
27 Ocak 2012

izlenebilir bir film tavsiye ederiz gençlik

solmaz
28 Ocak 2012

eksi 75 dereceyi görmüş bir soğutmacı olarak bu film tamamen düzmece.. ben yaklaşık olarak bir insanın bu soğukta tamamen donması için elbise faktörünüde koyarak 10 dk veriyorum insanların anında donması,arabanın çalışması mantık dışı,atmosferi onarmaları da tam bir saçmalık hiç bir gerçeklik izlenimi yok.yine de izlemek isterseniz keyfiniz bilir,saygılar.

duygusuuz
28 Ocak 2012

GÜZEL FİLMDİ İZLENEBİLİR..BU TARZ FİLMLER ARASINDA EN İYİSİ KIYAMET 2012 DİR..İZLEMEYENLERE 2012 Yİ TAVSİYE EDERİM BU FİLM ONUN YANINDA VASAT ÇOK BASİT KALIYOR..

NoMatter
29 Ocak 2012

güzel sürükleyici bi film

ibrahim
29 Ocak 2012

klasikte olsa güzel flimdi tavsiye ederim

sonmezmehmet01
29 Ocak 2012

eh şe zaman geçirmek için iyiydi

orıon
31 Ocak 2012

amatörce çekilmiş film bence bir tane bulut efektiyle film yapmışlar çok şey beklemeyin bence….

matraqkız
31 Ocak 2012

yorumlarınıza güvenip izliyorumm..

Mahmut Söyler
01 Şubat 2012

yorumlara bakıp izliyorum 😉

fatih
01 Şubat 2012

bu gün yapacak hiç bir iş bulamadınız ise bu filmi izleyebilirsiniz.çok kötü bir film sakın vaktinizi heba etmayiniz lütfen. zengin parasıyla, fakir karısıyla, yapacak hiç bir şeyi olmayanlar bu filmle oyalanır…

[email protected]
01 Şubat 2012

meral ediyorum kötüde olsa izlicem 😉

shan
02 Şubat 2012

doqruyu söylemek gerekirse filimde hatalarr vardıııı mesela herkez soqukdan donmak uzere -90 derecede butun ulkelere vurmus çin japon ingiltere hollanda amerıca gbı ve merkezdeki bayanlara dikkat edersanız en sonda kısa kollu giyiyorlarr daha ondan sora adamın o soqukda dısarı cıkıp eczane araması ve donmaması veeee adamın karısının koy ewinde ailesiyle neden donmadıqııı da dier ınsanların donduquuu ama yıneda tum bu hatalara ragmen ortada emek varr beyendimm izlenebılır benceee sürükleyiciii

ahmet
02 Şubat 2012

seyredilir.zaman kaybi değil.

berkay
02 Şubat 2012

manyak bir film bir izleyen pişman birde izlemeyen

TALYA
09 Şubat 2012

NEDENSE HER YER DONDU KAMERA VE KAMEREMAN HALA HAYATTA SAÇMAAA FİLM

06 EROL
09 Şubat 2012

on numara bir film gerçekten her ülkeye böyle bir insan olması şart bu filmden anlmamız gereken bizler yani insanoğulları kendi kendimizi öldürmeye veya ölüme yaklaştırmaya devam ederiz bir gün bu eziyet biter diye ümitle bekliyoruz

angel
12 Şubat 2012

Hiç güzel bir film değil,asla izlemeyin,çekimi ve oyuncular iğrenç oynuyorlar.

laperda
12 Şubat 2012

kesinlikle izlenilmesi gereken güzel bir film, kaçırmayın derim..

mazdaa
12 Şubat 2012

çok iyi film..

tahir
13 Şubat 2012

harika film

Seseth
14 Şubat 2012

Film sürükleyici.İzlenebilir.

veys
14 Şubat 2012

beş para etmez…

melike
18 Şubat 2012

eh işte… emegı gecen herkeze tesekkurler:))

Anonim
19 Şubat 2012

dikkatli izlediginizde bir çok çekim hatalarını görebilirsiniz(mesela felaket anınde bürodaki birinin kahve içmesi,buz efeklerinin çok basit oluşu)

Alperen
19 Şubat 2012

Yapım itibariyle filmin konusu çok iyi . fakat yapılan çekimler bazen biraz saçma kaçmış . ama izlenmeye değecek bir film . İYİ SEYİRLER
Teşekkürler
http://www.filmizle.com 😀

ali akoğlu
29 Şubat 2012

KONU OLARAK MÜKEMMELDİ TABİKİ BÖYLEYAPITLARIN İNSAN DÜŞÜNCESİNDE DÜŞÜNDÜREREK MERAKLISINA KEYİF TATIRIYOR DİYORUM

erci
02 Mart 2012

iyidi beee

brky
04 Mart 2012

güzel heyecanlı bir film izlenebilir…

madman
07 Mart 2012

güzel film

hakan 1978
10 Mart 2012

GAYET GÜZEL VE HOŞ BİR FİLM.İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.DÜNYANIN HER ÜLKESİNDEN NEREDEYSE EN GÜZEL MANZARA GÖRÜNTÜLERİ DE VAR

bilal
11 Mart 2012

heycanlı ve güzel film

erdinc
13 Mart 2012

hos.. enazindan izlerken sıkılmıyorsunuz..

film sever
19 Mart 2012

yorumlara kanmayın biz kandık berbat ötesi bir film

rojda
25 Mart 2012

süper bi film..

eda
01 Nisan 2012

film çok güzel arkadaşlar:)

Sidar
03 Nisan 2012

süper

Sevinç Ege
03 Nisan 2012

Tanrı bize kötülük yapmıyor. Biz ne yaparsak kendimize yapıyoruz..

Bahtiyar
04 Nisan 2012

Klasik dünyayı kurtaran adamın biri işte.

İzlenilebilir tv lerde düzgün bişe bulamayınca en iyi bu gibi duruyor düşüncesinde izlediğimiz film tarzında 🙂

salih g
09 Nisan 2012

müthiş bir filim.mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.filmizle ekibine çok teşekkür ederim.

ferman
06 Temmuz 2012

Film xosuma geldi.Amma film acilmadi

KALİMERA
11 Eylül 2012

açılmıyor film.!!

Anonim
03 Kasım 2012

berbat bir film çekimler berbat oyunculuk berbat bildiğıniz piyasa filmlerinden biri işte vakit harcamaya değmez

zafer
07 Kasım 2012

linki yenilemelisiniz ölmüş

aslı
24 Ocak 2014

izleyin çok güzel cidden harika

merve
24 Mayıs 2014

varya bu filmi beyenmelere hayret ediyorum nasıl film anlayışınız var anluyorum bu tarzlar birsürü film seyrettim ama bu daha farklıydı vede daha güzel daha yarıtıcıydı adamalar on numara yapmışlar film herkse izlemeli bayıldım bayıLDIM SÜPERRRRR

Blue
24 Kasım 2014

Bidiğin kanaltürk filmi. Tek farkı araya reklam girmiyor 🙂

yildirim
01 Aralık 2014

süper filmdi emegine saglık kardeşim.Bu filmden ders almak gerek ozon tabakasını kendi elimizle yok ediyoruz yani kendi sonumuzu hazırlıyoruz.

www
18 Şubat 2015

süper film cok tesekkürler

Tayfun
05 Nisan 2015

gerçekcilik hiç yok ama fena değil film idare eder aham şahamda değil izlemeyede değmez bence

DoktorCeza
16 Haziran 2015

Ben beğendim. Sürükleyici. Saçma olabilir belki işin Bilim tarafını bilmiyorum ama kafamızdaki düşünceleri çoğaltır böyle filmler

Salih kelcoglu
09 Kasım 2015

Fena degil izlenebilir bi Film 😉

Mesut
23 Ağustos 2016

Gayet guzel ve hos sikmiyo insani izlenizi tavsiye eder
im

Yukarı Çık